09/03/2019, 13:02
xNexus
Öncelikle merhabalar. Bu konuda değişkenlere değineceğim. Yani "Dim" koduna. Dim kodu yani değişkenler farklı kollara ayrılmaktadırlar. Bunlar ;
Integer - Boolean - New - String - Date - Single- Byte - Long ' turlar.
Oyun Hilelerinde Genel Kullanılanlar. Byte - String - Integer - New ' dir.
Integer ;
Herhangi bir veri türü veya bir numaralandırma, yapısı, sınıf veya arabirim adını belirtebilirsiniz.
Kod:
Boolean ;
Bir başvuru türü için kullandığınız New sınıfının yeni bir örneğini oluşturun veya bu yapısı anahtar sözcüğü veri türü tarafından belirtilir. Kullanırsanız New, başlatıcı ifade kullanmayın.Bunun yerine, değişkeni oluşturmakta olduğunuz sınıfı oluşturucusu için gerekli iseler bağımsız değişken sağlayın.
Kod:
New ;
Bir değişkende yordamı, blok, sınıf, yapı veya modülü bildirebilirsiniz. Bir değişkende kaynak dosya, ad alanı veya arabirimi bildiremezsiniz.
Herhangi bir yordam dışında modülü düzeyinde bildirilmiş bir değişkeni, bir üye değişkeni veyaalan. Üye değişkenleri kapsamında kendi sınıf, yapı veya modülü boyunca kullanılabilir. Yordam düzeyinde bildirilen bir değişkeni, bir yerel değişken. Yalnızca kendi yordam veya bloğu içinde kapsamdaki yerel değişkenleri kullanılabilir.
Aşağıdaki erişim değiştiricileri yordam dışında değişkenleri bildirmek için kullanılır: Public, Protected, Friend, Protected Friend, ve Private.
Dim Anahtar sözcüğü isteğe bağlıdır ve aşağıdaki değiştiricileri belirtirseniz genellikle atlanmış: Public, Protected, Friend, Protected Friend, Private, Shared, Shadows, Static, ReadOnly, veya WithEvents.
String ;
String Bir değişkende bir dosya vs. Bir Aktif Programa Erişimi Sağlamaktadır.
String Genelde Oyunlara Erişimde Bypass İşlemleri İçin Kullanılmaktadır.
Date ;
Date bir değişkende zaman kavramlarını açıklamaktadır. Date Gün, ay, yıl, saat, dakika, saniye değişkenlerinin yapılmasını sağlar.
Single ;
Çoğul değişkende kullanılır.
Örneğin ;
Kod:
Byte ;
Byte değişkeni Oyunların, Açık Olan Programların, Veri Tabanlarının Vb. Şeylerin verilerine ulaşmak için kullanılır.
Kod:
Long ;
Çok boyutlu diziler için başlatma ayrı her boyut için dış boyutundaki köşeli parantez içine alınır.Öğeleri ana satır sırasına göre belirtilir.
Kod:
İŞİNİZE YARADI İSE NE MUTLU BANA. TEŞEKKÜRLER. İYİ FORUMLAR.
Integer - Boolean - New - String - Date - Single- Byte - Long ' turlar.
Oyun Hilelerinde Genel Kullanılanlar. Byte - String - Integer - New ' dir.
Integer ;
Herhangi bir veri türü veya bir numaralandırma, yapısı, sınıf veya arabirim adını belirtebilirsiniz.
Kod:
Kod:
Dim numberOfStudents As Integer
Boolean ;
Bir başvuru türü için kullandığınız New sınıfının yeni bir örneğini oluşturun veya bu yapısı anahtar sözcüğü veri türü tarafından belirtilir. Kullanırsanız New, başlatıcı ifade kullanmayın.Bunun yerine, değişkeni oluşturmakta olduğunuz sınıfı oluşturucusu için gerekli iseler bağımsız değişken sağlayın.
Kod:
Kod:
Dim finished As Boolean
Dim monitorBox As System.Windows.Forms.Form
New ;
Bir değişkende yordamı, blok, sınıf, yapı veya modülü bildirebilirsiniz. Bir değişkende kaynak dosya, ad alanı veya arabirimi bildiremezsiniz.
Herhangi bir yordam dışında modülü düzeyinde bildirilmiş bir değişkeni, bir üye değişkeni veyaalan. Üye değişkenleri kapsamında kendi sınıf, yapı veya modülü boyunca kullanılabilir. Yordam düzeyinde bildirilen bir değişkeni, bir yerel değişken. Yalnızca kendi yordam veya bloğu içinde kapsamdaki yerel değişkenleri kullanılabilir.
Aşağıdaki erişim değiştiricileri yordam dışında değişkenleri bildirmek için kullanılır: Public, Protected, Friend, Protected Friend, ve Private.
Dim Anahtar sözcüğü isteğe bağlıdır ve aşağıdaki değiştiricileri belirtirseniz genellikle atlanmış: Public, Protected, Friend, Protected Friend, Private, Shared, Shadows, Static, ReadOnly, veya WithEvents.
String ;
String Bir değişkende bir dosya vs. Bir Aktif Programa Erişimi Sağlamaktadır.
String Genelde Oyunlara Erişimde Bypass İşlemleri İçin Kullanılmaktadır.
Date ;
Date bir değişkende zaman kavramlarını açıklamaktadır. Date Gün, ay, yıl, saat, dakika, saniye değişkenlerinin yapılmasını sağlar.
Single ;
Çoğul değişkende kullanılır.
Örneğin ;
Kod:
Kod:
Dim a, b, c As Single
Byte ;
Byte değişkeni Oyunların, Açık Olan Programların, Veri Tabanlarının Vb. Şeylerin verilerine ulaşmak için kullanılır.
Kod:
Kod:
Dim oneDimension(), twoDimensions(,), threeDimensions(,,) As Byte
Long ;
Çok boyutlu diziler için başlatma ayrı her boyut için dış boyutundaki köşeli parantez içine alınır.Öğeleri ana satır sırasına göre belirtilir.
Kod:
Kod:
Dim longArray() As Long = {0, 1, 2, 3}
İŞİNİZE YARADI İSE NE MUTLU BANA. TEŞEKKÜRLER. İYİ FORUMLAR.