AccessTr.neT

Tam Versiyon: Raporlama Sorunu
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
MERHABA,

BEN İÇERİKDE TASLAĞI GÖNDERDİM.

ACESS BAŞLANGIÇ DÜZEYİNDE OLAN BİREYİM. FİRMA BENDEN 2 GÜN İÇİNDE BU PROGRAMI YAPMAMI İSTEDİ.ÖZELLİKLE SİZDEN İSTİRHAM EDİYORUM YARDIM ETMENİZİ.TASLAĞIN İÇİNDE BİLGİLERİ KAYDETTİM İNCELERSENİZ GÖRECEKSİNİZ.
Konudaki 6. Mesajı İnceleyiniz.
Merhaba,

dedginiz gibi inceleme yaptım. frm_ticari_durum doldurulması gereken yerleri doldurdum.bazı yerlerde otomatik gelmesini istediğim alanlar var.tarihler gibi.o konudada yardim rica ediyorum. ben doldurdugum dosyayi size gonderiyorum

Tekrar merhaba,

Oluşturacağımız her menü için ayrı ayrı tablo açılması mi gerekiyor?
Ben Taslak Olarak Tasarımınızı Yaptım.Takvim Denetimini Uyguladım.Raporlamayı Yaptım.İlk Mesajdaki Gönderdiğiniz Resim Gibi Bir Raporlama Yapılabiliyor.Bundan Sonra Yapmanız Gereken Raporu Tasarım Görünümünde Açın ve Metin Kutularınının Boyutlarını Düzenleyin.Forma Bir Buton Koydum Raporu Direkt Açmanız İçin.
Son Olarak cihaz_seri_no Alanının Otomatik Olarak Artmasını Sağladım.
merhaba,

ben sizden yine yardim isteyecegim. ekteki dosyada Excel içinde veriler var. Bu verileri yaptığınız şablona atmak istedim. Maalesef olmadı. Bu verilerin raaporlaması nerden alınıyor bir türlü yapamadım.

Tekrar yardim rica ediyorum.
Sorunuzu Yeni Konu Açarak Sorunuz.Ayrıca Şuanki Konuya Geri Dönüş Dahi Yapmadınız 2010 Yılında Açtığınız Konuda Olduğu Gibi.Önce Site Kurallarını Okumanızı Tavsiye Ediyorum.
Sayfalar: 1 2