AccessTr.neT

Tam Versiyon: Çağrı merkezi Programı
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Basit bir Çağrı merkezi performans değerlendirme programı arıyorum yardımcı olabilirmisiniz.
Hali Hazırda Çağrı Merkezi Yazılımı Bulmanız Çok Zor.Bunu Sizin Tasarlamanız Gerekiyor.Ayrıca Programdan Beklentileriniz Nelerdir? Bunu Açık Bir Şekilde Belirtmeniz Gerekmektedir.
(16/03/2011, 14:21)lifeexciting yazdı: [ -> ]Hali Hazırda Çağrı Merkezi Yazılımı Bulmanız Çok Zor.Bunu Sizin Tasarlamanız Gerekiyor.Ayrıca Programdan Beklentileriniz Nelerdir? Bunu Açık Bir Şekilde Belirtmeniz Gerekmektedir.

Benimde yeterli bilgim maalesef yok.Program beklentisi olarak personel bilgileri girelecek tanımlama ekranı olarak, günlük personel puanlaması yapılacak, gelen çağrı kayıtlarını tutacak şekilde...
bence siz önce kendi tablolarınızı oluşturmaya başlayın ve ekleyin bizde yardımcı olalım.
şunu bi incele istersen anladığım kadarıyla buna benzer bişi istiyosun doğruysa kendine göre düzenleyebilirsin
(16/03/2011, 16:04)kadirdursun yazdı: [ -> ]bence siz önce kendi tablolarınızı oluşturmaya başlayın ve ekleyin bizde yardımcı olalım.

işin büyük bir sorunu orada zaten pek fazla bilgim yok diyeyim access'te yardımcı olabilecekse biraz araştırma yaptım linki aşağıda ;

http://www.performansyonetimsistemi.com/...m2=21&prm3=

bu çok profesyonel galiba.
Sayfalar: 1 2