AccessTr.neT

Tam Versiyon: Tek Form da Bütün Raporlama
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Merhaba arkadaşlar ben bir sigorta acente takip programı hazırlıyorum. Bu programda aynı form üzerinden hem iki tarih arası rapor almak istiyorum, hem poliçe no ya dayalı ayrıntılı poliçe raporu , hemde müşteri ye dayalı müşteri bazında rapor . Formumu hazırladım ama bunu nasıl yapabilirim hiç bilmiyorum bu mümkün müdür. Örnek ektedir.
"Frm_Rapor_Genel" formunu kullanacağım bu işlemler için . Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Edit: Hatalı başlık.
Syn Exselans;
Uygulamanıza 3 adet sorgu(srg_ara,srgara2 ve srg_ara_ikitarih) ekledim
Sorgulara dayalı 3 adet rapor(srg_ara,srgara2 ve srg_ara_ikitarih) ekledim
frm_rapor_Genel Formunuzda açılan kutudan seçilen kriterlere göre sorgulama yapmaktadır.Size sadece raporda kullanılacak alanları sorgularda tanımlamanız ve raporu düzenlemek kaldı.isteğiniz doğrultusunda düzenleyiniz.