AccessTr.neT

Tam Versiyon: Word`e Göndermek mi Adres Mektup Birleştirme mi?
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Murat hocam sizin mesele aklımda fakat aklım başımda değil. Leyla gibiyim ....
olsun sorun değil unutulmamak bile iyi bir duygudur Img-grin
Kafama takılan bir soru var. Bu birleştirme işleminde otomatik olarak sırasıyla pdf.'e aktarma işlemini nasıl yaparız. Örnek olarak müşterilere birim fiyatlarının değiştiğine dair bir bilgilendirme yazısı yollayacağız. Bu yazıyı Access ortamında oluşturmanın imkanı var mı yada veriler accsess içerisinde mevcut word'e aktardıktan sonra otomatik olarak nasıl pdf. uzantılı kaydedebiliriz?
Access içinde yazınızı dizayn edip müşterilerinizin adında PDF dosyasını otomatik oluşturmaktır. Bu konunun dışında bir mesele olduğu için biz Adres Mektup birleştirme yöntemi ile nasıl yapılması gerektiğinden bahsedelim.

Bu konunun iki yolu var.
1. Yazınızı hazırlarsınız ve word ile Adres Mektup Birleştirme İşleminizi Yaparsınız. Ve Word içinden PDF olarak sakla seçeneği ile saklarsınız. Fakat her müşterinize ait sayfanızı tek tek ayırmalısınız.
2. Yazınızı hazırlarsınız ve word ile Adres Mektup Birleştirme İşleminizi Yaparsınız. Ve Word içinden PDF olarak sakla seçeneği ile tüm belgenizi saklarsınız. Fakat her müşterinize ait sayfaları ayırmak için tamamen ücretsiz bir yazılım olan PDF Split And Merge programını indirerek PDF belgenizi sayfalara bölebilirsiniz.
Bu programla PDF belgeleriniz sayfalarına ayırabilirsiniz yada birden fazla PDF dökümanı tek bir PDF dökümanı haline getirebilirsiniz.
Kolay Gelsin.
Teşekkür Ederim Kur@l. Hata olmasın tekrar sorayım. Şimdi benim 690 adet müşterim var bunlar için tek tek uğraşmamak için PDF Split And Merge programını indirmem yeterli öyle mi anlamalıyım?
Teşekkür hocam
Sayfalar: 1 2 3 4