09/01/2012, 10:54
Mrhba arkadaşlar.
Aranıza yeni katıldım.. arama bölümünden teknik servis yazarak bütün başlıkları inceledim ama istediğim gibi bir örnekleme bulamadım. bulduğumuda istediğiim gibi değiştiremedim. bu konuyla ilgili bana yardımcı olabilirmisiniz. ?
Aslında program da okadar çok karışıklık istemiyorum.. elimden geldiğinde kısaca yazmak istiyorum belki yardım sever bi arkadaşımız benim ve benden sonraki forum kullanıcıları için tasarlayabilecek umuduyla;
Yeni Servis Formu ;
Bu kaydettiğimiz formu daha sonra düzenlememizde gerekiyor yani aynı forumun içerisinde başka tablolarda olmalı ama ilk başta doldurmayacağız sonradan düzenleyebileceğiz. hatta açtığımız bütün formaları. listeleyip seri nosuna, fiş no suna ,isme, tarihler arası yada Ürünün duruma göre ( hazır bekelmede vs. ) aratıp bulabileceğiz.
forum içerisinde diğer olması gerekenler.
yazdıkca cok istediğimin farkına varıyorum dahada olmasını düşündüklerim var.
program oluşturulmasada bilgisayar teknik servis programının içerisinde neler olmasını gerektiğini biraz olsun yazmış oldum. umarım bi yerde bir arkadaşın işine yarayacaktır.
Aranıza yeni katıldım.. arama bölümünden teknik servis yazarak bütün başlıkları inceledim ama istediğim gibi bir örnekleme bulamadım. bulduğumuda istediğiim gibi değiştiremedim. bu konuyla ilgili bana yardımcı olabilirmisiniz. ?
Aslında program da okadar çok karışıklık istemiyorum.. elimden geldiğinde kısaca yazmak istiyorum belki yardım sever bi arkadaşımız benim ve benden sonraki forum kullanıcıları için tasarlayabilecek umuduyla;
Yeni Servis Formu ;
Alıntı:-Forum No
-Tarih
-Saat
-Müşteri Ünvanı
-Tel
-Adres
-Ürün Cinsi ( Kasa, Notebook, Monitor, Yazıcı, Diğer,)
-Ürün markası
-Ürün Seri No
-Ürün Genel Görünüşü Not ( Notebookun cercevesi kırık, bataryası yok, z tuşu eksik, gibi açıklama yazılabilecek bölüm)
-Ürünün yanında gelen parçalar (kamera, yazıcı, çizici vs. vs. gibi not bölümü)
-Müşteri Tarafından Bildirilen arıza
KAYIT
GİRİŞ formu olması gerekiyor. Müşteriye imza attırılacak. bi nüsha müşteriye bi nüsha ürünün üzerine.
Belgenin altında kücük yazılarla söyle bir ibare bulunmalı;
"Bilgisayarınızda bulunan korsan yazılımlardan firmamız sorumlu değildir.
Bu belgeyi imzalayarak bütün sorulumluğun size ait olduğunu ibraz etmiş bulunursunuz."
Bu kaydettiğimiz formu daha sonra düzenlememizde gerekiyor yani aynı forumun içerisinde başka tablolarda olmalı ama ilk başta doldurmayacağız sonradan düzenleyebileceğiz. hatta açtığımız bütün formaları. listeleyip seri nosuna, fiş no suna ,isme, tarihler arası yada Ürünün duruma göre ( hazır bekelmede vs. ) aratıp bulabileceğiz.
forum içerisinde diğer olması gerekenler.
Alıntı:-Yapılan işlemler
-Kullanılan Parçalar
-Fiyatlandırma
-Ürünün Durumu ( İşlemde, Hazır, Beklemede, Garantiye Gönderildi, Garantiden Geldi, Dış Serviste. Teslim edildi.)
-Gönderilen Firma ( a firma , b firma)
-Gönderme Tarihi
-Dış Servisin bildirdiği Not
-Dış servisten geldigi tarih.
-Gönderilen sevk irsaliye no:
yazdıkca cok istediğimin farkına varıyorum dahada olmasını düşündüklerim var.
Alıntı:Dış servis kayıtları. ( banka hesap bilgisi tel adres vergi dairesi vergi nosu yetkili ismi tel dahilisi vs. vs.)
personel bilgileri. Hangi personelin işle ilgilendiğini seçebilmek gibi.
ay sonunda personelin ne kadar iş yaptıgığını hesaplayabilmek gibi.
program oluşturulmasada bilgisayar teknik servis programının içerisinde neler olmasını gerektiğini biraz olsun yazmış oldum. umarım bi yerde bir arkadaşın işine yarayacaktır.