Sorunuzda ne demek istediğiniz anlaşılmıyor. Lütfen sorularınızı sorarken ne, nerede, ne zaman, nasıl olacak vb. belirterek örneklendirerek konu açınız.
Aslında örnek incelenirse nasıl bir treeview istediğim anlaşılır.Dosya Kodları tablosuda ki alanlar
-genel işler
-Ana dosya
- 1 Alt Konu
- 2 Alt Konu
- 3 Alt Konu
Genel İşler alanındaki veriyi tıkladığımda sırası ile Ana Dosya No ,1 alt konu,2 Altkonu ve 3 Alt Konu alanlarındaki verilerden seçim yapmak bunuda formda başka bir alana ekletmek.
Örnek
Genel İşler Alanında "Norm Kadro Pozisyonları"
Ana dosya "601"
1 Alt Konu "04"
2 Alt Konu "02"
3 Alt Konu "02"
604.01.02.02 değerlerini formda ve raporda bir alana yazdırmak istiyorum. Treeview uygun olcağını düşünüyorum ama kodları yazamıyorum.Bunun için yardım istedim.kurumda dosyalama sisteminde kullanılacak
Öncelikle çok teşekkür ediyorum emeğinize. Elinize sağlık.Access te resmi yazışmalar için bir program yapmak istiyorum ama kod yazmada acemi olduğum için bazen yardım almam gerekiyor.Bu seferde siz yetiştiniz imdadıma.
Dosyayı inceledim mantık olarak tamam , bir iki düzeltme yapmamız gerektiğini düşünüyorum.
Yer kaplamasın diye dosya halinde ekledim. Vt10' da yazışma formu ekledim.