AccessTr.neT

Tam Versiyon: Word belgesi eklemek ve ekledikçe artan girdi kutucukları
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Merhabalar Access'te oldukça yeniyim.
Kendimi geliştirmek için bir örnek uygulama yapmaya çalışıyorum. Aslında eş-dost-akraba muhabbetine emrivaki bir uygulama yapmaya çalışıyorum.
Uygulamadaki Evrak Ekleme Formunda:
1. Belge Ekle butonunu aktif ederek, solundaki metin kutucuğuna nasıl belge yolunu ekleyerek, word belgesi içinde geçen, Tarih, Kimden, Numara gibi Bilgileri nasıl alabilirim ve formdaki alanlara otomatik olarak atanmasını sağlayabilirim.
Word belgesinin kendisini veya içeriğini , kısayolun bulunduğu köprü metin kutusunun altındaki Nesne kutucuğunda nasıl gösterebilirim.
İşlem yapanlar bölümü çok çirkin duruyor. Burada sadece 1 kutucuğun olması, ekleme yaptığımda/veya ekle türü bir butonla 2nci kutucuğun açılmasını nasıl sağlarım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler

Ek Dosyalar
 veriler.rar(71.22 KB)

Sn.donerekmek
İlk olarak Site Kurallarını okumanızı tavsiye ediyorum.

Daha sonra Arama sekmesinden yapmak istediğiniz konuyu arayıp örnekleri incelemeniz,
Aradığınız konuyla ilgili fikir edindikten sonra ise
Son olarak isteğinize göre bir örnek hazırlayıp konuya örnek eklemeniz gerekmektedir.

Bu şekilde sorunuza daha çabuk cevap bulursunuz.
İlginiz için teşekkür ederim.
Word ekleme veya word belgesinden aktarma ile ilgili konulara ulaşamadım.
İsteğe beğlı metin kutusu açmak veya kapama örneklerine de ulaşamadım.
Örnek dosyayı güncelleyerek gönderidim.
word belgesi ile ilgili çalışması olan yok mudur?
Güncel....