15/05/2012, 16:56
örneğimde 2 tane Access dosyası var
biri sorum için diğeri de sorumun cevaplanmış hali.
Öğrenci kayıt dosyamda kayıtlı 7 ders ile beraber TBL_DERS adlı tablom ve bu tablo ile ilişkilendirilmiş, her dersin ait olduğu konularını içeren tbl_konu adlı tablom var.
Öğrenci tablomda kayıt yaptığım her öğrenci için 7 ders ve her dersin ait olan konularını ekleme sorgusu yardımıyla kayıt yapmak istiyorum.
Nasıl olacağını diğer dosyamda gösterdim.
Öğrenci1 ve öğrenci2 nin + işaretine tıkladığımda 7 dersi ve her dersinde + işaretine tıkladığımda ait olan konuların olmasını istiyorum.
Sorumun çözümü için ilgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim.
biri sorum için diğeri de sorumun cevaplanmış hali.
Öğrenci kayıt dosyamda kayıtlı 7 ders ile beraber TBL_DERS adlı tablom ve bu tablo ile ilişkilendirilmiş, her dersin ait olduğu konularını içeren tbl_konu adlı tablom var.
Öğrenci tablomda kayıt yaptığım her öğrenci için 7 ders ve her dersin ait olan konularını ekleme sorgusu yardımıyla kayıt yapmak istiyorum.
Nasıl olacağını diğer dosyamda gösterdim.
Öğrenci1 ve öğrenci2 nin + işaretine tıkladığımda 7 dersi ve her dersinde + işaretine tıkladığımda ait olan konuların olmasını istiyorum.
Sorumun çözümü için ilgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim.