02/06/2012, 12:45
Selam,
Yapmak istediğim bir raporun komut dümesiyle mail programını açıp raporu maile EK olarak eklemesi. Ama eklemenin otomatik olması yani mail programındaki EK dümesine basıp dosyayı seçerek değilde kendisinin o dosyayı otomatik seçip yüklemesi bize sadece gönder dümesine basmak kalması.
Ek teki örnek dosyada mail formunun açılıp gerekli alanların dolu vaziyette gelmesini sağladım ama dosyayı otomatik yükleyemedim.
Örnekte StokHareketRaporları formunu açıyoruz Mail gönder dümesine bastığımızda önce rapor dosyası istediğimiz formatta hazırlanıyor ve belgelerde kaydediliyor. sonra mail programı açılıyor. ilgili kişinin bilgileri formda otomatik geliyor. Geriye sadece hazırlanan rapor daosyasının EK olarak yüklenmesi kalıyor.
Burda da iş değerli ustalarımıza düşüyor. Yardımcı olacak ustalara şimdiden teşekkürler.
Yapmak istediğim bir raporun komut dümesiyle mail programını açıp raporu maile EK olarak eklemesi. Ama eklemenin otomatik olması yani mail programındaki EK dümesine basıp dosyayı seçerek değilde kendisinin o dosyayı otomatik seçip yüklemesi bize sadece gönder dümesine basmak kalması.
Ek teki örnek dosyada mail formunun açılıp gerekli alanların dolu vaziyette gelmesini sağladım ama dosyayı otomatik yükleyemedim.
Örnekte StokHareketRaporları formunu açıyoruz Mail gönder dümesine bastığımızda önce rapor dosyası istediğimiz formatta hazırlanıyor ve belgelerde kaydediliyor. sonra mail programı açılıyor. ilgili kişinin bilgileri formda otomatik geliyor. Geriye sadece hazırlanan rapor daosyasının EK olarak yüklenmesi kalıyor.
Burda da iş değerli ustalarımıza düşüyor. Yardımcı olacak ustalara şimdiden teşekkürler.