AccessTr.neT

Tam Versiyon: Personel sıralama
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3
Değerli üstadlar;
bana yardımcı olursanız çok memnun olacağım.
benim sorunum;
accesde açılan pencerede görünen personellerin istediğimin yerini değiştirebilmek ve değişik haliyle kaydını yapabilmek.
ekte gönderdiğim resimde umarım sorunum anlaşılır.
şimdiden vereceğiniz yardımlar için teşekkür ederim.iyi çalışmalar.
[Resim: 13408084331.jpg]
Örneğinizi eklerseniz daha fazla yardımcı olma imkanımız olacaktır.
(27/06/2012, 19:00)boolean_ yazdı: [ -> ]Örneğinizi eklerseniz daha fazla yardımcı olma imkanımız olacaktır.

dosyayı ekliyorum.size zahmet bir bakın .
unutmadan bir kaç not düşeyim:
user forma yansıtan Excel sayfasındaki verilerin sıralaması değiştikten sonra dokunma adlı eccess veri tabanına topluca (yani yeni değişiklikle beraber) kaydolmasını istiyorum.
ilginize şimdiden teşekkür ederim
Anladığım kadarı ile işlem Excel üzerinde yapılıyor siz excelde değişiklik yapılan datayı accessde bir tabloya aktarmak ya da tablo üzerinde görmek istiyorsunuz.
Bunun için bağlı tablo oluşturarak veri kaynağına bağla seçeneğinden sonuca ulaşabilirsiniz.
(27/06/2012, 23:07)boolean_ yazdı: [ -> ]Anladığım kadarı ile işlem Excel üzerinde yapılıyor siz excelde değişiklik yapılan datayı accessde bir tabloya aktarmak ya da tablo üzerinde görmek istiyorsunuz.
Bunun için bağlı tablo oluşturarak veri kaynağına bağla seçeneğinden sonuca ulaşabilirsiniz.

evet boolean;
ama beceremediğim şu ki;
excelde yer alan tüm satırların aynı anda accesdeki ilgili sütunlara otomotik olarak kaydının sağlanmasıdır.
lütfen bir yardımcı olsanız.
varsa örnek bir çalışma veya gönderdiğim çalışmayı yapabilirseniz sevinirim
şimdiden ilginize teşekkür ederim.cevabınızı bekliyorum.
Sayın berkanthavlucu,
2003 ofice kullanıyorsunuz sanırım. Şimdi bağlama işlemini ben uygularsam veritabanı yolunda sorun yaşarsınız. Size sırası ile işlemi anlatayım ve siz işlemi uygulayın.
1- Dosyadan Dış veri al / Tabloları bağla seçeneğini seçin.
2- Açılan Pencerede Dosya türünü Excel olarak seçin ve dosyanızı seçerek bağla butonuna tıklayın
3- Gelen pencerede çalışma sayfasını göster seçeneğini işaretleyin ve sayfayı seçin. Sonra ileri diyerek bir sonraki aşamaya geçin
4- İlk satır sütun başlıklarını içeriri seçin ve ileri butonuna tıklayın
5- daha sonra da son diyerek işlemi bitirin.

Hepsi bu kadar çalışma tablonuz bağlanmış yapılan işlemler otomatik olarak bağlı tabloya yansımış olacaktır.
Sayfalar: 1 2 3