AccessTr.neT

Tam Versiyon: Personel veri tabanı için norm kadro konusunda yardım
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Merhabalar;
ilişikte gönderdiğim örnekte dört adet tablo yer almaktadır.

1- işyerleri tablosu
2- Norm kadro tablosu
3- personel tablosu
4- Unvanlar tablosu

tablolar arasında gerekli ilişkilendirme yapılmıştır ve bilgi girişleri yapılan formlarda veriler açılan kutulardan alınmakta ancak tablolara yeni ünvanlar yada yeni işyerleri girilebilmektedir. Buna göre norm kadro tablosuda kullanıcı tarafından girilerek yenilenmektedir.

Diğer bir ifade ile işyerleri, ünvanlar, norm kadrolar sürekli değişkenlik gösterebilir.

Yapmak istediğim ancak bir türlü yapamadığım olay ise aşağıdaki örnekte yer alan bir form yada rapor oluşturamamak.
yani bir işyerine ait norm kadro listesi hazırlamak.

MÜDÜR MÜD.YAR ODACI MEMUR

A-DENEME NORM KADRO 1 1 1 1
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 0 0 0

B-DENEME NORM KADRO 1 2 1 2
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 -1 0 -1

C-DENEME NORM KADRO 1 3 1 3
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 -2 0 -2
.
.
.
.
.

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

ORNEK.rar
İncelermisiniz...

SONUC sorgusu sanırım istediğinizi veriyor...

Not : Siteye örnek eklemeden önce lütfen veritabanı sıkıştırı çalıştırınız...
Emeğinize sağlık.

Ancak yeni bir işyeri yada yeni bir unvan eklendiğinde istenilen sonucu vermiyor.
sonuç almak için sorguda güncelleme ( ekleme) yapmak gerekiyor.
Ben size yolu gösterdim detaylandımak sizin elinizde...
Teşekkürler
Merhabalar;

Dünden buya sayın Ufuk beyin önerdiği çözüm üzerinde çalışıyorum ancak bu yöntemle sorunuma bir çözüm bulunamayacağı kanaatine vardım. Başkaca çözüm önerisi olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum.

Saygılar.
Sayfalar: 1 2