25/05/2009, 11:53
Selamlar
Daha önceden hazırlanmış bir Word belgesini rapor olarak
kullanmak ve veri göndermek için :
1. Microsoft Word 11.0 Library referanslara ekleyin
2. Word de bir mektup oluşturun veri atacağınız yere "yer imi ekle"
komutu ile bir isim verin ( daha sonra bu isim veri tabanınızdaki alan
adı ile eşleşecek)
3. Word belgenizi Şablon olarak uygulamanızın bulunduğu klasöre
kayıt edin ( *.dot)
4. Modülde ALAN=WORD DEKİ YER İMİ ADI olacak şekilde düzenleme yapın
Küçük bir örnek ekledim
Kolay gelsin
Not : Avukatların hoşuna gidebilir; şu kadar bocunuzu şu tarihe
kadar ödemezseniz, şöyle yaparız gibi. Ben pek beceremiyorum ama
hocalar buna değişken atayarak toplu mektup basımına yardımcı olabilirler
Daha önceden hazırlanmış bir Word belgesini rapor olarak
kullanmak ve veri göndermek için :
1. Microsoft Word 11.0 Library referanslara ekleyin
2. Word de bir mektup oluşturun veri atacağınız yere "yer imi ekle"
komutu ile bir isim verin ( daha sonra bu isim veri tabanınızdaki alan
adı ile eşleşecek)
3. Word belgenizi Şablon olarak uygulamanızın bulunduğu klasöre
kayıt edin ( *.dot)
4. Modülde ALAN=WORD DEKİ YER İMİ ADI olacak şekilde düzenleme yapın
Küçük bir örnek ekledim
Kolay gelsin
Not : Avukatların hoşuna gidebilir; şu kadar bocunuzu şu tarihe
kadar ödemezseniz, şöyle yaparız gibi. Ben pek beceremiyorum ama
hocalar buna değişken atayarak toplu mektup basımına yardımcı olabilirler