AccessTr.neT

Tam Versiyon: raporda filtreleme
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3
Sn leydies81 eklediğim linkin gönderdiği başka linkteki örneği eklemişssiniz. O linlkte başka bir linke gönderme yapabilir. Hepsinin izini sürmek durumunda değiliz. İyi niyetle yardımcı olmaya çalışıyoruz.

Öğrenme hırsınız da elbette iyidir.

Ayrıca sizin sorunuz mustafa-atr nin sorusundan farklı mı? Önce onu anlayalım.
Saygılar...
evet hemen hemen aynı şeyi sordum bende. ancak o konuda soru yanıtlanmamış anladığım kadarı ile çünkü verilen örnekleri zaten incelemiştim. aynı zamanda benim istediğim eklediğim örneğe iki liste kutusu daha eklesek orada da alan isimleri olsa ve kullanıcı hem alan ismini hemde kayıtları filtreleyebilse. (yoksa zaten excele aktararak verileri istediği gibi düzenleyebileceğini biliyorum.) hala uğraşıyorum umarım ben yada burada bulunan hocalardan birisi bu konuyu çözerse eminim ki hepimize çok yardımcı olacak bir uygulama olacak değil mi?
Sn leydies81 soru çözümlenmeyince yeni konu açmak yerine, o konuyu gündeme getirmek konu kirliliği açısından önemlidir.
Ayrıca sorununuzu bu şekilde tam olarak anlatma imkanınız oldu. Saygılar.
peki bana yardımcı olacakmısınız? gerçekten kitlendim kaldım bu konuda. hafta sonumun tamamı bilgisayar başında geçti. bu hırs beni öldürecek yoksaImg-cray
Alıntı:benremix bey dikkat ederseniz benim eklediğim örneğin linkini vermişsiniz. sanırım yardımcı olmak adına sorumu okumamışsınız.

Byn leydies81, bu nasıl bir söylemdir. En azından nezaketen dikkatinizden kaçmış, fark edememişsiniz gibi şeyler yazabilirdiniz. Sn. benremix hocamın okumadan kafasından size cevap vermek gibi bir yükümlülüğü yok ki! Yardımcı olmak adına elinden geleni yapmış. Açıkçası bu tavrı size yakıştıramadım. Üzülerek ifade etmek zorundayım.
sayın leydies dediğiniz mantıkda bir rapor imkansız demiyorum ancak mümkün değil mantık olarak biz bnu daha önce çarpraz sorgu raporlamada denedik bir yolunu bulduk kod seçilen alanlara göre raprou tasarım görünümünde açıyor ve metin kutularının yenidenadlandırarak raporu öyle veriyordu ancak bu ti,p bir çözüm önümüze şu problemleri çıkardı 1 rapor kapattığımızda değişiklik yaptınız kaydedeyimmi diye sorma 2 seçilen alan fazla oluncada çok fazla alan seçtiniz gibi baktık öyle olamayacak bizde en iyisi
bir form yapalım üzerine tablo isimlerinin geldiği bir açılan kutu ve bu açılan kutudan seçilen tablo ismine göre tablodaki alanların geldiği bir liste kutusu ekledik önce açılan kutudan tabloyu seçiyorsun sonrada liste kutusdundan hangi alanları istiyorsan onları tıklıyorsun ve ona göre form üzerine eklediğimiz spreadsheet activex ine veriler geliyor istersen onu tek tıkla excelle gönderebiliyorsun tabi bu spreadsheet çözümü bunun yerine üste açılan veri sayfası görünümünde bir formda deneyebilirsin ve yine veriler ve alanlar senin seçimine göre gelir
Sayfalar: 1 2 3