AccessTr.neT

Tam Versiyon: Animasyon
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
güzel bi animasyon örneği daha önce burdan indirmiştim belki bi arkadaşın işine yarar
Img-grin Paylaşım için teşekkürler....
(26/11/2008, 17:13)Bilgisayarcı Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Img-grin Paylaşım için teşekkürler....

Bilgisayarcı Hocam teşekkürler sana. Bunu hazırlayan sendin.

Arkadaşa paylaşım için teşekkür
Ya Bilgisayarcı Hocam, hastayım senin bu mütevaziliğine yaaa... Img-grin

Süpersin...

Hiç demiyorsun "Bu örneği zaten ben yapmıştım, hatta bak şu konuda tekrar ekledim" falan diye...

Sıfır kompleks yani...

Valla saygıyı sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum hocam...

Ellerine sağlık tekrar...