AccessTr.neT

Tam Versiyon: Fatura Ödeme
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Merhaba;

Memurların hastane giderlerine ait tedavi faturaları ayda bir ilgili hastanelere saymanlıklar aracılıyla ödeme yapılıyor. Ödeme emrinin yanı sıra faturaların liste dökümünüde eklememiz gerekiyor. Liste şu şekilde oluyor.

Hastane Adı :
Ödeme Ayı :

S.No Hasta Adı Soyadı Fat.Tar. Fat.No Tutarı

Ben bu listeyi Excel de yapıp gönderiyorum. Ama bazen hastanelerden şu tarih ve nolu fatura ödenmedi diye yazı geliyor. Ödenmeyen faturalara baktığımızda belirtilen o fatura yok. Demek ki ödenmiş. O zaman faturayı ödenenlerin içerisinde bulmamız gerekiyor. Bu da tüm ödenen faturaların tek tek listelerine bakmamız gerekiyor. Excel de her listeyi farklı kaydettim ay ay ama oda çare olmadı.

Çare Access de program oluşturmam lazım. Ama şu mantığı kuramadım; ödeme ayı>altında hastaneler>hastaneler altında> önceden kaydedilmiş personel isimleri standart olarak gelecek ve fatura no,fatura tarihi ve tutarı boş olarak gelecek.

Örnek: oacak ayını seç>hastane adları gelsin>hastane seç>alt formda personel listesi (yukarıdaki örnek liste) gelsin.

Saygılarımla.
Yada örnek ekleyin arkadaşlar yardımcı olamaya çalışacaklardır
Az
Önce programı kağıt üzerinde şekillendirin. Hangi tablolara ihtiyacınız olacak bunları belirleyin. İşleyişi bilmiyorum ancak tahmini olarak söyleyeyim: Hastane ve o hastaneye ait bilgiler bir tabloda olur. Faturada yer alan bilgiler bir tabloda olur. Personel bilgileri ise ayrı bir tabloda olur. Bunları kaba taslak olarak yapıp buraya ekleyin gerisinde biz size yardımcı olmaya çalışırız.
Merhaba;

Sn. PuLeTiN ve alpeki99 cevabınız için teşekkürederim.

Sn.alpeki99 tabloları oluşturdum.

Selamlar.
Şu anda dosyanız ile ilgileniyorum
Aynı anda 4 kişi ile konuşup örnek yapmak biraz zor oluyor geciktiği için kusura bakmayın.
Sayfalar: 1 2