06/03/2010, 13:20
Arkadaşlar,
Çalıştığım şirkette 3 vardiya olarak çalışmaktayız. Vardiyada yaptığımız işleri vardiya defterine yazmaktayız. Bir nevi iş günlüğü gibi.
Bu defteri elektronik ortama geçirmek istiyoruz.
Bu defterde
Yapılan iş sıra no
İşi yapan kişi
Yapılan yer
Yapılan iş
Başlama ve bitiş saati
Kullanılan malzeme
yazılımları olmalı ve
raporlama olmalı
Raporlama
İşin yapıldığı yere göre;
Yapan kişiye göre;
Yapılan yere göre;
Vardiyaya göre;
olmalı.
Bunları yapmak istiyorum ama benim bu Access hakkında hiç bilgim yok.Kendi başıma yapamayacağım kesin. Yardımlarınızı bekliyorum. Bu yapılanda benim maddi manevi hiç bir kazancım yoktur. Tek kazancın Access öğrenmek işletmemizde kullanımını yaygınlaştırmaktır.
Çalıştığım şirkette 3 vardiya olarak çalışmaktayız. Vardiyada yaptığımız işleri vardiya defterine yazmaktayız. Bir nevi iş günlüğü gibi.
Bu defteri elektronik ortama geçirmek istiyoruz.
Bu defterde
Yapılan iş sıra no
İşi yapan kişi
Yapılan yer
Yapılan iş
Başlama ve bitiş saati
Kullanılan malzeme
yazılımları olmalı ve
raporlama olmalı
Raporlama
İşin yapıldığı yere göre;
Yapan kişiye göre;
Yapılan yere göre;
Vardiyaya göre;
olmalı.
Bunları yapmak istiyorum ama benim bu Access hakkında hiç bilgim yok.Kendi başıma yapamayacağım kesin. Yardımlarınızı bekliyorum. Bu yapılanda benim maddi manevi hiç bir kazancım yoktur. Tek kazancın Access öğrenmek işletmemizde kullanımını yaygınlaştırmaktır.