25/03/2010, 10:23
arkadaşlar merhaba
ekteki örnekte göreceğiniz üzere, ödeme sorgusu tablosunda çıkan sonuçları rapora alıyorum. ancak göreceğiniz üzere birim bölümde Euro ve Dolar olarak iki farklı para birimi var. bu değerlerin ayrı ayrı toplamlarını raporda göstermesini nasıl sağlayabiliriz?
ayrıca rapora sağ tıkladığımızda "ver" seçeneğinde xml. den worde kadar bir çok programa raporu gönderebiliriyoruz. excel'e de bu şekilde gönderebilir miyiz ?
teşekkürler
ekteki örnekte göreceğiniz üzere, ödeme sorgusu tablosunda çıkan sonuçları rapora alıyorum. ancak göreceğiniz üzere birim bölümde Euro ve Dolar olarak iki farklı para birimi var. bu değerlerin ayrı ayrı toplamlarını raporda göstermesini nasıl sağlayabiliriz?
ayrıca rapora sağ tıkladığımızda "ver" seçeneğinde xml. den worde kadar bir çok programa raporu gönderebiliriyoruz. excel'e de bu şekilde gönderebilir miyiz ?
teşekkürler