10/05/2010, 18:13
arkadaşlar mrb;
istediğimi özetlemek gerekirse;
1.satış yaptığımız noktaların hesaplarını ve risk durumlarını belirli periyotlarda muhasebe programından alıp excelde istediğimiz formatta raporluyoruz. bunu yaparken aşırı zaman kaybetmeye başladım bunun nedeni de ocak ayında raporlarda çıkan bir bayi şubat ayında çıkmıyor veya tam tersi (yeni cari açılması vs.)bunları eşleştirmeye çalışırken excelde vakit kaybı oluyor.örnektede göreceksiniz ay içerisinde başında ve ortasında bu raporu alıp kontrol ediyoruz çek durmunu açıkta kalan hesabını ve toplam riskini varmaya çalıştığım ekran a carisini tek satırda tüm yılı içeren bilgilerini izlemek ,ocak ayı bilgileri ve saha doğru şubat ,mart şeklinde giden bir rapor.
aldığım raporda cari eklenip çıkmadığı durumlarda sıkıntı olmuyor, araya cari girdiği veya çıktığı zaman sıra şaşıyor ve eşleştirme iş yükü oluyor.
2.nasıl bir tablo oluşturmalıyım. her ay için 2 tablo 1 yılda 24 tablo mu?
istediğimi özetlemek gerekirse;
1.satış yaptığımız noktaların hesaplarını ve risk durumlarını belirli periyotlarda muhasebe programından alıp excelde istediğimiz formatta raporluyoruz. bunu yaparken aşırı zaman kaybetmeye başladım bunun nedeni de ocak ayında raporlarda çıkan bir bayi şubat ayında çıkmıyor veya tam tersi (yeni cari açılması vs.)bunları eşleştirmeye çalışırken excelde vakit kaybı oluyor.örnektede göreceksiniz ay içerisinde başında ve ortasında bu raporu alıp kontrol ediyoruz çek durmunu açıkta kalan hesabını ve toplam riskini varmaya çalıştığım ekran a carisini tek satırda tüm yılı içeren bilgilerini izlemek ,ocak ayı bilgileri ve saha doğru şubat ,mart şeklinde giden bir rapor.
aldığım raporda cari eklenip çıkmadığı durumlarda sıkıntı olmuyor, araya cari girdiği veya çıktığı zaman sıra şaşıyor ve eşleştirme iş yükü oluyor.
2.nasıl bir tablo oluşturmalıyım. her ay için 2 tablo 1 yılda 24 tablo mu?