AccessTr.neT

Tam Versiyon: Formdaki bazı bilgilerin kaydı
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6
Merhabalar, form üzerinde her yeni kayıt açıldığında seçilen kişi ismine bağlı olarak sadece görevi/sicil no ve derecesi/ek göstergesi bilgileri otomatik gelecek diğer bölümlere elle giriş yapılacak bunları personel bilgisine kaydetmeyecek, ben personeli seçip kayıt girdikçe bütün bilgileri kayıt ediyor, personele ait yeni kayıt açınca daha önceki kayıtların hepsini getiriyor. çok basit belki ama kafam çok karıştı. Yardımcı olursanız sevinirim.
Mesajından anlayabildiğim kadarıyla istediğini yaptığımı düşünüyorum. Kolay gelsin.
Başta yardımınız için teşekkür ederim. Biraz kafa karıştırdım galiba, istediğim az çok olmuş ama birkaç sorum var,
1- "görev emri
1- Görev emrinde girdiğim bilgileri kaydetmem lazım ama bu olmuyor, geriye dönük bu kayıtlara ihtiyacım olacak
2- "Kimlik" otomatik sayısı görev emri formunda olsa olmazmı, görev emri formunu kaydettiğimde sıra numarası lazım olabilir,

Sizin yaptığınız kişi kartından personel bilgilerini ekliyebiliyoruz böyle bir şey zaten olması lazımdı,
Sn. farklı88

Senin istediğin isim seçtiğinde otamatik olarak diğer istediğin bilgilerinin gelmesi ve aynı isimde tekrar bir kayıt oluşturmasıydı. O sorununuda çözerek ek dosya olarak gönderdim.
Siz öncelikle
Programa Giriş Formu Yapın alt menü olarak
1-Yeni Görev Formu Oluştur (Formuna yazdır vazgeç (iptal tuşu ekle))
2-Oluşturulmuş Görev Formu Sil (olsun)
3-Raporlama (Liste şeklinde veya kişi veya gün kriterine uygun kayıtları görüntüleme yap)

Ancak bu şekilde işletirsen sistemini programı elde etmiş olursun.

Takıldığın yer olursa sorabilirsin.
teşekkürler
Emek ve katkılar için teşekkürler..
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6