27/09/2013, 16:50
arkadaşlar merhaba,
Form1 isimli bir Form tasarladım.formda yer alan listede örneğin; ada_parsel sorguladım ve 5 tane kayıt geldi diyelim ben bu 5 kayıttan bir tanesi veya tamamını seçip seçttiklerimi de ekte ki dosya da yer alan Excel dosyasında ilgili kolonlara yazılsın istiyorum. yada Excel de yer alan şablonun aynısını Access rapor da tasarlayıp önizlemesini - çıktısını alabileyim istiyorum.
isteğim ile ilgili Excel dosyasında manuel olarak doldurulmuş bir örnek te bulunmaktadır.bu örnek liste de ada_parsel i 700/1 olan, veli sonkaya isimli kişiye ait.
örneği farklılaştıradabiliriz. şu şekilde Ad - Soyad a göre sorgulama yapıp arama kısmına veli sonkaya yazdığımızda 3 farklı kayıt geliyor. ben bunlardan sadece 700/1 ada parsel de olan kaydı excele göndermek istiyorum ya da tüm kayıtları. eğer tüm kayıtları yollarsam her biri ayrı Excel de yer almalı - yada Access raporda.eğer 1000 kaydım varsa 1000 tanesini yada seçtiğim 100 tanesinin raporlama-çıktı işlemlerini yapabilsin istiyorum.
ilgilenebilecek, yardımcı olabilecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Form1 isimli bir Form tasarladım.formda yer alan listede örneğin; ada_parsel sorguladım ve 5 tane kayıt geldi diyelim ben bu 5 kayıttan bir tanesi veya tamamını seçip seçttiklerimi de ekte ki dosya da yer alan Excel dosyasında ilgili kolonlara yazılsın istiyorum. yada Excel de yer alan şablonun aynısını Access rapor da tasarlayıp önizlemesini - çıktısını alabileyim istiyorum.
isteğim ile ilgili Excel dosyasında manuel olarak doldurulmuş bir örnek te bulunmaktadır.bu örnek liste de ada_parsel i 700/1 olan, veli sonkaya isimli kişiye ait.
örneği farklılaştıradabiliriz. şu şekilde Ad - Soyad a göre sorgulama yapıp arama kısmına veli sonkaya yazdığımızda 3 farklı kayıt geliyor. ben bunlardan sadece 700/1 ada parsel de olan kaydı excele göndermek istiyorum ya da tüm kayıtları. eğer tüm kayıtları yollarsam her biri ayrı Excel de yer almalı - yada Access raporda.eğer 1000 kaydım varsa 1000 tanesini yada seçtiğim 100 tanesinin raporlama-çıktı işlemlerini yapabilsin istiyorum.
ilgilenebilecek, yardımcı olabilecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler
) Kişiye ait bilgi derken kişinin adına kayıtlı olan yerlerle ilgili bilgi demek istemiştim. Yani sonuç olarak diyelim bir isim sorguladık ve 3 tane üzerine kayıtlı tapu-parsel herneyse geldi. Bu üç kayıtı da yazdırmak -yani kişinin bilgileri derken bunu kastetmiştim- mı yoksa bu kayıtlar arasından 1 ve 3'ü seçip yazdırmak gibi mi olacak? Ona da cevap vermişsiniz zaten. Bu durumda sorgulama sonunda gelen liste için "tümünü seç" veya bazı kayıtları seçme şeklinde checkbox'lar konulabilir.