Merhaba,
Ekte gönderdiğim dosyada şöyle bir sorunum var. Depo isimli formda UrunAdi yazılı kısımdan ürünleri süzmek istiyorum. Yapmaya çalıştım ama bir yerde yanlış yaptım çözemedim.Aynı zamanda giriş ve çıkış raporlarını belirli tarihler arasında alınmasını nasıl sağlayabilirim? Diğer bir sorunum ise giriş miktarından fazla çıkış yapılmaması için nasıl bir kontrol sağlanması gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
Merhaba,
GELENÇIKAN sorgunda "UrunAdi" sahasının ölçüt bölümüne yazınız.
[Formlar]![DEPO]![UrunAdi]
rapor için iki tane tarih sahası olan bir form hazırlayın.formda bir buton ile raporu açın. Bir tanede listelemek istedikleriniz için bir sorgu hazırlayın. (Bu sorgu raporunuzun kaynağı olacak). sorgudaki tarih alanının ölçüt kısmına aşağıdaki kodu yazınız.
Between nz([Formlar]![RaporFormunuz]![ilktarih];"01/01/1900") And nz([Formlar]![RaporFormunuz]![sontarih];"31/12/2500")
Hocam dediğiniz gibi yaptım ama istediğim gib olmadı açıkçası.Ekteki örneğe bakacak olursanız. Depo formunda olduğu gibi bir süzme işlemi gerçekleştirmek istiyorum.Teşekkür ederim.
Ürün süzmeyi ekledim. rapor içinde gözükmesini istediğin alanları bir sorguda toplayıp örneği tekrar eklersen yardımcı olurum.
Teşekkür ederim. Ben şu şekilde bir çalışma yaptım. Giriş Raporu ve Çıkış raporu isimli formu oluşturdum. Forma girildiği depo formunda olduğu gibi malzeme adının,firma adının, giriş ve çıkış tarihlerine göre süzme işlemini yapmak istiyorum.Aynı zamanda giriş raporu, çıkış raporu ve depo raporu isimli raporlar oluşturdum. Giriş, çıkış ve depo formlarındaki raporlarda seçim yapıldığı zaman bu raporları açmak istiyorum. Dosya ektedir.Yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler. Kusura bakmayın sizi uğraştırıyorum
Giriş Formu ile ilgili formu düzenledim. İstediğiniz bunun gibi birşey ise tarih olayını da ekleriz.
Ayrıca, konu başlığınız "Depo Takip programına fotoğraf girişi", ancak son sorunuzun konu başlığı ile alakası yok, konu başlığındaki soru çözümlendiyse son sorunuzu yeni konu olarak bölelim.