AccessTr.neT

Tam Versiyon: İstatislik çalışmasının raporunu almak
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Merhabalar;

Ekteki uygulamada bir çalışmam var. F_SEVK formundan Yıl ve Ay'a kriterlerine göre rapor almam gerekiyor. Ekteki uygulamada rapor1 çalışmasına Excel formatını kopyaladım. Elimde ki çalışma ile bu raporun nasıl yapabilirim?
T_ALTAMBULANSTURU isimli tabloya TESHIS, AMBULANSTURU ve TARIH alanları ekleniyor, bunların yerine sadece T_KAYITSEVKEDILEN tablosundaki KAYITSEVKEDILENID alanındaki veri kaydedilse daha doğru olacak.

T_ALTAMBULANSTURU tablosunda KAYITSEVKEDILENID alanı olsa idi ilişkilendirme daha basit olacaktı. T_ALTAMBULANSTURU ve T_KAYITSEVKEDILEN tablolarındaki veriler birbiriyle uyumlu olmadığı için örnek sorgu düzenleyemiyorum. sorgu oluştursak bile rapordaki excelin bire-bir aynısını rapora aktaramazsın,

Sorunuza çözüm olarak daha önce benzeri sorunuza yazdığım cevap gibi, rapordaki Excel sayfasında görünen hücerelere metin kutusu ekle, DCount ile hücrelere toplam sayının aktarılmasını sağla,
Sayın mhmtogz konunun son durumu nedir lütfen olumlu veya olumsuz geri bildirimde bulunun.
pardon işlerini yoğunluğundan göremedim... aynen sayın ozanakkaya dediği gibi Dsum ile yapacağım teşekkürler..