Arkadaslar Merhaba,
Ekte gonderdigim
Excel book1 deki sekilde (bu bilgileri ayni gorundugu sekilde)
Access de rapor olarak almak istiyorum ancak, tablolarini ve raporunu yapamadim. Bu konuda bana yardim edermisiniz veya yol gosterebilirmisiniz. Inanin kafam durdu...
veritabaninin alt yapisini kurgulayamadim dagittim iyice...
Saygilar,
Subco
örneğinizi 2003 formatında ekleyin yada resim eklerseniz daha iyi olur.ben
Excel sayfasını açamadım.
Kuusra baknayin arkadaslar, acele ile dusunmeden gonderdim.
Ek'te 2003 olarak var.
Not: internet gittigi icin hemen cevap yazamadim. Ozur dilerim...
Saygilar,
Subco
sayın subco;
öncelikle yapacağımız çalışma hakkında bilgiler toplamalı neyi nerde nasıl sorularını kendimize sormalıyız.
siz "neyin" kayıtlarını tutacaksınız
siz kayıtlar "nerde" tutacaksınız
gibi küçük sorularla başlayabiliriz.
access bilginiz varmı bilmiyorum ama temel anlamda bi şeyler öğrenmeniz ve yapmanız için sitemizde
Access derslerine bi bakın.
excel sayfasını inceledim
1)-aylık gelirler
2)-aylık giderler
3)-genel giderlerden oluşuyo
ilk olarak tabloları oluşturunuz sonra tabloya veri girmek için form v.s
genelde mantık bu şekildedir.örneği inceleyiniz.
Ilginiz icin cok tesekkur ederim.
Benim yapmak istedigim gondermis oldugum
Excel tablosunu ayni sekilde nasil
Access e aktarabilirim.
Bu konuda neler yapilabilir, yada hic bir sey yapilamaz mi?
Sizin oneriniz den baska bir cikis yolu bulunabilirmi acaba?
Saygilar,
Subco
sayın subco;
excelle
Access aynı işi yapar.aynı iş derken sizin işiniz için söylüyorum.siz kayıtları şimdiye kadar excelde tuttunuz.ha tutupta exceldeki
Access e kopyala yapıştır gibi bi durum söz konusu değil.siz
Excel tablosundan yararlanaran
Access da tablo,sorgu,form v.s yeniden oluşturacaksınız.excele satır(range) olarak girdiğiniz değerleri
Access da formlarla yapacaksınız.