04/12/2014, 16:43
Sayfalar: 1 2
04/12/2014, 19:42
Paylaşım için teşekkürler, elinize sağlık.
04/12/2014, 19:47
Paylaşım için teşekkürler.
Saygılar...
Saygılar...
05/12/2014, 10:12
Teşekkürler .
05/12/2014, 16:34
Sayın gok-han,
Öncelikle,edindiğiniz bilgiler neticesinde kendinizi geliştirmeye hazırlama anlamında uğraş vererek hazırlamış olduğunuz uygulamanızı değerlendirmeye yönelik yorumlar kazanabilmek için sunmuş olduğunuz bu paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Fakat sizin izninize ve hoşgörünüze sığınaraktan nacizane olarak hem bazı tavsiyelerde bulunmak hem de uygulamanızdaki tablo,sorgu,form üzerinde düzenlemelerde bulunarak geçici olarak biraz daha verimli bir hale getirmek anlamında oluşturduğum yeni düzenlemesi ile,EK’te,dahil ettiğimi belirtmek istiyorum.
Bu tavsiyeler ve bazı yorumlar,elbette ki sadece beni bağlar.olumlu bulup değerlendirmeye almak,uygulanabilir görüp uygulamalarınızda kullanmak ve kabul etmek,sizin takdirinize ve tercihinize kalmıştır.bu bilgilendirmeler,sadece paylaşım amaçlı olmanın dışında;gerek sizin bunları tüm uygulamalarınızda gerçekleştirerek kendinizi geliştirmeniz yönünde yol çizmek,faydalanmanıza imkan sağlamak ve gerekse de bu veya bundan sonraki uygulama denemelerinizde edineceğiniz incelemeler neticesinde kendinizi bu konularda daha ilgili,daha istekli,daha öğrenmeye hevesli,daha kendini aşmaya yönelik olmanıza zemin hazırlamak için öncelik kazandırmaktır.bu sebeple,herhangi bir yanlış yoruma veya anlamaya mahal vermemek için;bu ön bilgilendirmeyi yapmanın gerekliliği ile bu düşünce ya da yorumların oluşumuna başlangıçta engel olabilmek adınadır.
TAVSİYELER
a) Lütfen tablo içeriğinde alan adları oluştururken Türkçe karakterler kullanmayınız,
b) Büyük harf ile oluşturmayınız (Türkçe karakterleri ve Büyük harf tercihlerinizi form ya da raporlar içerisindeki etiketlerde kullanmaya özen gösteriniz.)
c) Birden fazla kelime kullanmak durumunda,kelimeler arasına boşluk bırakmayınız.bunun yerine, (_) alt tire işareti ekleyiniz.
d) Alanlarınızın anlamlarına göre uygun veri türlerini tercih ediniz.
e) Bütün bu yukarıda belirtilen hususları,aynı şekilde tablo,sorgu,form,rapor,v.s… oluştururken de özen gösteriniz.
f) Uygulamalarınızda mümkün metebe makro kullanmamaya özen gösteriniz.
UYGULAMANIZDA YAPILANLAR
1) Tablo,sorgu,form,rapor içeriklerinde gerekli görülen düzenlemeler yapıldı.
2) Telefon,fax,dahili alanlarına metin karakteri girilmesi yerine sayısal değerlerin girilmesi sağlandı.(eklediğiniz resminizden de bu sorun görülmektedir)
3) Kayıt işlemlerine yönelik olarak kaydet,sil,yenile buton içerikleri düzenlendi.
4) Çıkış buton içeriği düzenlendi.
5) Genel tüm kayıtlar raporuna ilave olarak,o an gösterimde olan ilgili kayda yönelik olarak da tekli rapor alınması için ek rapor oluşturularak dahil edildi.
6) Kaydet ve sil butonu içeriğinde,bu işlemlerin uygulanması sonrasında (önceki uygulamada eklenmemiş olan) liste ve form tazeleme işlemi dahil edildi.
Öncelikle,edindiğiniz bilgiler neticesinde kendinizi geliştirmeye hazırlama anlamında uğraş vererek hazırlamış olduğunuz uygulamanızı değerlendirmeye yönelik yorumlar kazanabilmek için sunmuş olduğunuz bu paylaşımınız için teşekkür ederiz.
Fakat sizin izninize ve hoşgörünüze sığınaraktan nacizane olarak hem bazı tavsiyelerde bulunmak hem de uygulamanızdaki tablo,sorgu,form üzerinde düzenlemelerde bulunarak geçici olarak biraz daha verimli bir hale getirmek anlamında oluşturduğum yeni düzenlemesi ile,EK’te,dahil ettiğimi belirtmek istiyorum.
Bu tavsiyeler ve bazı yorumlar,elbette ki sadece beni bağlar.olumlu bulup değerlendirmeye almak,uygulanabilir görüp uygulamalarınızda kullanmak ve kabul etmek,sizin takdirinize ve tercihinize kalmıştır.bu bilgilendirmeler,sadece paylaşım amaçlı olmanın dışında;gerek sizin bunları tüm uygulamalarınızda gerçekleştirerek kendinizi geliştirmeniz yönünde yol çizmek,faydalanmanıza imkan sağlamak ve gerekse de bu veya bundan sonraki uygulama denemelerinizde edineceğiniz incelemeler neticesinde kendinizi bu konularda daha ilgili,daha istekli,daha öğrenmeye hevesli,daha kendini aşmaya yönelik olmanıza zemin hazırlamak için öncelik kazandırmaktır.bu sebeple,herhangi bir yanlış yoruma veya anlamaya mahal vermemek için;bu ön bilgilendirmeyi yapmanın gerekliliği ile bu düşünce ya da yorumların oluşumuna başlangıçta engel olabilmek adınadır.
TAVSİYELER
a) Lütfen tablo içeriğinde alan adları oluştururken Türkçe karakterler kullanmayınız,
b) Büyük harf ile oluşturmayınız (Türkçe karakterleri ve Büyük harf tercihlerinizi form ya da raporlar içerisindeki etiketlerde kullanmaya özen gösteriniz.)
c) Birden fazla kelime kullanmak durumunda,kelimeler arasına boşluk bırakmayınız.bunun yerine, (_) alt tire işareti ekleyiniz.
d) Alanlarınızın anlamlarına göre uygun veri türlerini tercih ediniz.
e) Bütün bu yukarıda belirtilen hususları,aynı şekilde tablo,sorgu,form,rapor,v.s… oluştururken de özen gösteriniz.
f) Uygulamalarınızda mümkün metebe makro kullanmamaya özen gösteriniz.
UYGULAMANIZDA YAPILANLAR
1) Tablo,sorgu,form,rapor içeriklerinde gerekli görülen düzenlemeler yapıldı.
2) Telefon,fax,dahili alanlarına metin karakteri girilmesi yerine sayısal değerlerin girilmesi sağlandı.(eklediğiniz resminizden de bu sorun görülmektedir)
3) Kayıt işlemlerine yönelik olarak kaydet,sil,yenile buton içerikleri düzenlendi.
4) Çıkış buton içeriği düzenlendi.
5) Genel tüm kayıtlar raporuna ilave olarak,o an gösterimde olan ilgili kayda yönelik olarak da tekli rapor alınması için ek rapor oluşturularak dahil edildi.
6) Kaydet ve sil butonu içeriğinde,bu işlemlerin uygulanması sonrasında (önceki uygulamada eklenmemiş olan) liste ve form tazeleme işlemi dahil edildi.
Sayın gok-han,
son bir kez daha bu tavsiyelerin ve yorumların yapıcı olması amacı ile yazıldığını belirterek;bu ve bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar diler,her edineceğiniz paylaşılan bilgiler neticesinde kendinizi daha da geliştirmeye yol almanızı temenni ederim.
İyi çalışmalar,
Saygılar.
05/12/2014, 16:42
Hocam önerileriniz için teşekkür ederim eklediğiniz örnek daha güzel olmuş
Sayfalar: 1 2