Merhaba arkadaşlar normal bir muhasebe programı işyerinde kullanmaktayız ancak fatura işlemleri için basit kullanımlı kapsamlı birşey yapmak istiyorum excelde tasarlamıştım ancak
Access i gördüm ve hayran kaldım kullanmasınıda bilmiyorum ne yazıkki
Yapmak istediğim şey formatı şöyle
Miktar Birim Ürün Cinsi kdv oranı birim fiyatı toplam fiyat
10 m2 Makine halısı 8 10 1000
12 mt profil 18 20 240
toplam 1240
isk 100
aratoplam 1140
kdv 8 80
kdv 18 43,20
Genel Toplam
örnek programı kendinize göre düzenleye bilirsiniz
Ben yardımcı olurdum fakat Vb.Net ile görüntüleme kısmına kadar getirebilirim. Ayrıca muhasebede çalıştığım için mükelleflere cari takip programı yapmayı planlıyorum yalnız kendim çözemediğim bazı problemler var örneğin
Access veri tabanından Sil-Güncelleme işleminde problem yaşıyorum o yüzden. Ha dersen bana bu kadarı yeterli Yıllık Gelir Vergileri bittikten sonra yardımcı olabilirim. İşlerden dolayı fazla ilgilenemiyorum.
Örnek Program gayet güzel ben a4 kağıdına matbaadan yerleri ayarlanmış başlıkları yazılmış kağıt yaptırıyorum buna göre nasıl düzenleme yapabilirim peki bilginiz varmı
Programın raporunu tasarım görünümünde açın matbu kagıda uygun yerlere metin kutularını taşıyın olmayan alanları tablo ve formlara ekleyin sonra rapora ekleyin
birde bu ekteki program var inceleyiniz
ne yazıkki beceremedim accesi daha önce kullanmamıştım keşke gereksiz şeyler yerine bu programı öğrenseymişim.
Boş vakti olupta yardımcı olmak isteyen olursa lütfen bana ulaşsın.
Herşey için çok teşekkur ediyorum iyi çalışmalar