20/06/2015, 11:10
Merhaba hocalarım,
Çalıştığım işyerinde şöyle bir excele ihtiyacım var.
Çalıştığım işyerinde personeller ortak dosya paylaşımın olduğu alanda excelde yapmış olduğum izin formunu dolduruyorlar. Ama izin formunu doldururken cumartesi günü işveren çalıştırmadığı için normalde çalışmıyoruz ama eğer yıllık izin kullanacaksa cumartesi gününüde çalışıyormuş gibi hesaplamamızı istiyorlar. Dolayısıyla izin kullanan arkadaşlar formu yanlış dolduruyorlar. Birim amirleri onaylayıp bize gelince tekrar düzeltip formu geri getiriyorlar ve dolayısı ile iki defa iş yapmış oluyorlar. .bunun önüne geçmek için sizden yardım istiyorum.
burda yapmak istediğim personel, İstenilen izin gününü ve izne başladığı günü girince pazar günleri ve resmi günleri atlayıp sadece mesai gününü tarih olarak yazması.
Örnek:
izin istenilen gün sayısı : 2
izne başlayacağı Tarih :19.06.2015
izin Son tarihi : Burada 2 güne göre tarih yazması
İşe başlama Tarihi : Burada da pazar günü tatil olduğu için ilk mesai gününü yazması
Çalıştığım işyerinde şöyle bir excele ihtiyacım var.
Çalıştığım işyerinde personeller ortak dosya paylaşımın olduğu alanda excelde yapmış olduğum izin formunu dolduruyorlar. Ama izin formunu doldururken cumartesi günü işveren çalıştırmadığı için normalde çalışmıyoruz ama eğer yıllık izin kullanacaksa cumartesi gününüde çalışıyormuş gibi hesaplamamızı istiyorlar. Dolayısıyla izin kullanan arkadaşlar formu yanlış dolduruyorlar. Birim amirleri onaylayıp bize gelince tekrar düzeltip formu geri getiriyorlar ve dolayısı ile iki defa iş yapmış oluyorlar. .bunun önüne geçmek için sizden yardım istiyorum.
burda yapmak istediğim personel, İstenilen izin gününü ve izne başladığı günü girince pazar günleri ve resmi günleri atlayıp sadece mesai gününü tarih olarak yazması.
Örnek:
izin istenilen gün sayısı : 2
izne başlayacağı Tarih :19.06.2015
izin Son tarihi : Burada 2 güne göre tarih yazması
İşe başlama Tarihi : Burada da pazar günü tatil olduğu için ilk mesai gününü yazması