27/06/2015, 14:54
Merhaba,
Ekteki dosyamda bir sorgu var. Sorgudaki adetleri rapora aktarmak istiyorum ama beceremedim.
Excel olsa vlookup ile alması çok kolay ama access'te Dlookup formülünün mantığını bir türlü çözemedim.
Her başlığın altında 3 alt başlık var
1-) Hazırlanacak
2-) Revize Edilecek
3-) OK
Rapora metin kutularını ekledim. Bu kutulara sorgudaki verileri nasıl çekebilirim.
Ekteki dosyamda bir sorgu var. Sorgudaki adetleri rapora aktarmak istiyorum ama beceremedim.
Excel olsa vlookup ile alması çok kolay ama access'te Dlookup formülünün mantığını bir türlü çözemedim.
Her başlığın altında 3 alt başlık var
1-) Hazırlanacak
2-) Revize Edilecek
3-) OK
Rapora metin kutularını ekledim. Bu kutulara sorgudaki verileri nasıl çekebilirim.