27/02/2016, 18:29
Arkadaşlar kolay gelsin hepinize ,
Ekte bir tane Excel tablosu yaptım . Bu Excel tablosunu Access te yapmak istiyorum Nasıl bir yol izlemem gerekiyor .
İstediğim Şu .
Tabloda ünvanlar ve isimler var
Aynı isim birden fazla toplantıya katılabiliyor .
Ay içerisinde girmesi gereken toplantı sayısını belirtip
Toplantı tarihlerini girip ( Tarihler değişebiliyor )
x kişinin Şubat ayında kaç toplantıya girmesi gerektiğini kaç tane toplantıya girdiğini .Ve girdiği toplantı yüzde oranını görmek istiyorum . Ve bu tablo her ay değişecek .
Aynı şekilde diğer aylarda yapmak istiyorum . En sonunda da genel toplam olarak almak istiyorum .
Ekte bir tane Excel tablosu yaptım . Bu Excel tablosunu Access te yapmak istiyorum Nasıl bir yol izlemem gerekiyor .
İstediğim Şu .
Tabloda ünvanlar ve isimler var
Aynı isim birden fazla toplantıya katılabiliyor .
Ay içerisinde girmesi gereken toplantı sayısını belirtip
Toplantı tarihlerini girip ( Tarihler değişebiliyor )
x kişinin Şubat ayında kaç toplantıya girmesi gerektiğini kaç tane toplantıya girdiğini .Ve girdiği toplantı yüzde oranını görmek istiyorum . Ve bu tablo her ay değişecek .
Aynı şekilde diğer aylarda yapmak istiyorum . En sonunda da genel toplam olarak almak istiyorum .