AccessTr.neT

Tam Versiyon: Rapor içinde excel dosyası görüntüleme
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Merhabalar,
Sizlerin tecrübe ve desteğine ihtiyacım var.
Kendi hazırladığım Access uygulamasında raporun içine OEL bağlantısı kullanarak Excel dosyasını baskı önizleme formatında görüntülüyorum.
Ekli dosyadaki rapor.xls Excel dosyası belgelerim klasöründe yer alıyor.
Resim dosyaları ise yaptığım işlemleri sırası ile gösteriyor.
Uyguladığım adımlar,
1-Rapor 1 ‘i tasarım modunda açıyorum.
2-Düzen’e gelip OEL/DDE Bağlantılarına tıklıyorum. (Access 2003)
3-Kaynağı Değiştir diyerek ilgili dosyayı seçiyorum.
4-Şimdi güncelle deyip kapatıyorum.
5-Raporu Baskı Önizleme yaparak yazdırıyorum.
 
Desteğini beklediğim konu,
Bu işlemi otomatik hale getirmek istiyorum.
Form1 içinde yer alan Dosya Adı metin kutusuna Excel dosyasının adını yazıp,Raporu Görüntü dediğimde Rapor1 açılsın istiyorum.
Kendi uygulamamda Excel dosyaları değiştiği için kod ile çözüm sağlamak istiyorum.
Access’den  sorgulardan alınacak bilgiler ile Excel harmanlanarak Crystal Reports ‘da rapor almak isterim. Fakat bu konuda hiç tecrübem yok.
Bu konuda destek rica ederim.
merhabalar
istediğiniz raporu ve şekli zaten acces raporda yapabilirsiniz,neden exceli zorluyorsunuz ki,birde cristall raport hiç acceste kullanmadım,bence yine gerek yok acces rapor istediklerinizi sağlar diye düşünüyorum,
siz bence istediğiniz rapor şeklini resim ile göster acceste care bulalım
(10/02/2017, 23:09)C*e*l*o*y*c*e yazdı: [ -> ]merhabalar
istediğiniz raporu ve şekli zaten acces raporda yapabilirsiniz,neden exceli zorluyorsunuz ki,birde cristall raport hiç acceste kullanmadım,bence yine gerek yok acces rapor istediklerinizi sağlar diye düşünüyorum,
siz bence istediğiniz rapor şeklini resim ile göster acceste care bulalım

Merhabalar,
Öncelikler cevabınız için teşekkür ederim.
Excel'de bir çok matematiksel formül kullanarak sürekli değişkenlik gösteren dosyalar hazırlıyorum.
Accesste kayıt altına aldığım firma bilgileri vb, bir çok bilgi ile excel'de hesapladığım dosyaları birleştirerek rapor haline getiriyorum.
Mevcut kullandığım Access dosyasını ticari bilgiler nedeniyle paylaşamıyorum. Bu nedenle örnek olarak hazırladığım Access dosyasını paylaştım. 
Excel'in formülleri çok kullanışlı olduğu için maalesef access'de sizin öneriniz olan raporu hazırlamam çok çok zor.
Bu nedenle Excel/Access birleşimi rapor kullanmak durumundayım.
Konu ile ilgili desteğinizi rica ediyorum.
acceste istediğiniz hesaplamalar yapılıp raporlama yapmak mümkün,tabi siz bilirsiniz,benim bu konuda bilgim yok ancak cevap verebilecek biri çıkacaktır,kolay gelsin
sayın Osman Eliboyalı38,

bahsettiğiniz talebinize yönelik olarak;

alternatif bir kullanım olması amacı ile belki şunu da düşünebilirsiniz,

ilgili Excel uygulamasındaki Sayfa1 adlı sayfayı,
Access uygulamasında BAĞLI TABLO olarak ekleyip,bu tablodan da istediğiniz gibi bir sorgu oluşturduktan sonra bu sorguyu kullanmak sureti ile bir rapor da oluşturabilirsiniz.

böylece,ilgili Excel sayfasında mevcut verilerin güncel halini içerecek şekilde bu raporda göstermek imkanı da elde edebilirsiniz.

bilginize...iyi çalışmalar,saygılar.
sayın Osman Eliboyalı38,

bir önceki mesajdaki açıklamalara yönelik olarak deneme amacı ile hazırlanmış ekran görüntüleri yer almaktadır.

[Resim: do.php?imgf=148690062462531.jpg]

[Resim: do.php?imgf=148690062475542.jpg]

[Resim: do.php?imgf=148690062481263.jpg]



bilginize...iyi çalışmalar,saygılar.
Sayfalar: 1 2