AccessTr.neT

Tam Versiyon: Kayıt Kontrol Eksik Verileri Bulma Ve Hesaplama
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Veri girişi yapılmaya başladığında "kesinleşme tarihi" girilip " arşivlik malzeme konusu" seçim yapılınca alt taraftaki kutucuklar dolmakta idi. Form üzerinde " Tüm Kayıtları Kontrol Et" . butonuna basılınca verileri kontrol ediyor ve süresi dolan dosyaların notlar bölümü değişiyor. 
   Burada su sorunum başlıyor arkadaşlarımız daha öncedin girmiş oldukları verilerde bu konuda eksiklikleri var, kesinleşme tarihleri girilmemiş kayıtları var bununla birlikte birim arşivine aktarma yılı  ve saklanma süreleri boş olarak gözüküyor.
    Yardımlarınızla  birim ve kurum saklama süreleri boş olan kayıdı program buluyor ve düzeltmemi istiyor.  
burada yapamadığım kesinleşme tarihi boş olan veriyi ve birim arşive aktarma yılı boş olan veriyi bularak girilmesini isteyecek .bu veriler girildikten sonra  " arşivlik malzeme konusu" seçim yapınca yapılan işlemleri yaparak alttaki kutucukları dolduracak. 
     önceki kodlarda oynama yaparak düzenlemeye çalıştım. ancak  hiç bir işlem yapmadı.
Merhaba,

Tablodaki brmarsvsklmsure ve krmarsvsklmsure alanları boş ise, Mlzmkonusu açılan kutusundaki veriye göre bu alanlara veri ekletilebilir.

Görebildiğim kadarıyla Mlzmkonusu açılan kutusunun gizlenen 3 ve 4. sütunları bu verileri içeriyor. 

Kesinleşme Tarihi ve/veya Birim Arşiv Devir Yıl alanları boş ise mesaj kutusu açtırılarak, formda ilgili kayda yönlendirme yapılabilir veya mesaj kutusuna (input) yazılacak veri ile bu alanlara veri girişi yaptırılabilir, veya Karar No alanındaki tarihin bir fazlası bu alanlara yazdırılabilir.

Bu işlemler "Tüm Kayıtları Kontrol Et" butonuna basılınca mı yapılacak veya siz boş alanların doldurulması için nasıl bir işlem istiyorsunuz belirtirseniz yardımcı olmaya çalışırım.
(11/02/2017, 11:03)ozanakkaya yazdı: [ -> ]Merhaba,

Tablodaki brmarsvsklmsure ve krmarsvsklmsure alanları boş ise, Mlzmkonusu açılan kutusundaki veriye göre bu alanlara veri ekletilebilir.

Görebildiğim kadarıyla Mlzmkonusu açılan kutusunun gizlenen 3 ve 4. sütunları bu verileri içeriyor. 

Kesinleşme Tarihi ve/veya Birim Arşiv Devir Yıl alanları boş ise mesaj kutusu açtırılarak, formda ilgili kayda yönlendirme yapılabilir veya mesaj kutusuna (input) yazılacak veri ile bu alanlara veri girişi yaptırılabilir, veya Karar No alanındaki tarihin bir fazlası bu alanlara yazdırılabilir.

Bu işlemler "Tüm Kayıtları Kontrol Et" butonuna basılınca mı yapılacak veya siz boş alanların doldurulması için nasıl bir işlem istiyorsunuz belirtirseniz yardımcı olmaya çalışırım.
ilk girişte  zaten boş geçince uyarı verdirdim. 
tüm kayıtları kontrol et butonuna basınca girilmemiş var ise  bu işlemi yapmasını istiyorum. 
böyle bir kayıt var ise hata verip programın kesilmesini de engellemiş olacağım. 
şu anda veri girişi yapıyorlar ve böyle kayıtlara da rastlıyorum.
(11/02/2017, 01:35)hknct yazdı: [ -> ]Veri girişi yapılmaya başladığında "kesinleşme tarihi" girilip " arşivlik malzeme konusu" seçim yapılınca alt taraftaki kutucuklar dolmakta idi.

(11/02/2017, 01:35)hknct yazdı: [ -> ]burada yapamadığım kesinleşme tarihi boş olan veriyi ve birim arşive aktarma yılı boş olan veriyi bularak girilmesini isteyecek .bu veriler girildikten sonra  " arşivlik malzeme konusu" seçim yapınca yapılan işlemleri yaparak alttaki kutucukları dolduracak. 

Merhaba,
Önceki mesajınıza göre, netleşmesi için, bu uyarıların veri girişi yapılırken gözükmesini mi istiyorsunuz, yoksa Tüm Kayıtları Kontrol Et butonu tıklandığında eksik verilerin tamamlanabilmesi için uyarmasını mı istiyorsunuz?

Ona göre düzenleme yapalım.
Şu anda tüm kayıtları kontrol et aşamasında olmasını istiyorum
Merhaba, inceleyip olumlu olumsuz bildirimde bulununuz.

Bu arada, Kesinleşme Tarihi girişi yapıldıktan sonra Devir Yılı alanındaki veriye göre diğer boş alanlar doldurulabilir. Konu açarsanız inceleyebilirim.
Sayfalar: 1 2