30/09/2017, 07:34
Herkese Merhaba,
Bir konuda desteğinize ihtiyacım bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Konuyu detaylı olarak anlatmak istiyorum umarım net ve anlaşılır olabilirim.
Bir işyeri düşünün 10 a yakın farklı şubesi var her şubede Taşeron işçi çalışıyor ve bu işçiler sürekli değişiyor. Her yeni işçi geldiğinde tüm evrakları toplanıp saklanıyor. Herhangi bir işçi 10 şubeden hangisine giderse gitsin her şubede yeni kayıt yapılıyor basit bir excele.
Bizim Tüm bu bilgileri ortak bir alanda tutabileceğimiz bir yazılıma ihtiyacımız olacak,
yeni gelen bir işçinin tüm bilgileri kayıt olacak evraklarının kontrolü check edilip işlenecek (SSK Dökümü varmı diye bir alan oluacak bu alan ticklenecek mesela) evrakların süresinin dolduğu tarih girilecek, personel yeniden geldiğinde süresi dolan evraklar için sistem bizi uyaracak yeni belge istenecek. Tüm bu veriler ortak bir alanda tutulup işçi hangi şubeye giderse gitsin sorgulandığında anlık görülebilecek. Bu arada evrakların kopyası alınıyor ve saklanıyor,ilk kayıtla birlikte isim ve soyisim veya TCkimlik noya göre ortak bir alanda otomatik bir folder oluşturup bu kopyaların burada saklanmasını istiyoruz.
Konu biraz karmaşık oldu ama sizden gelecek geri dönüşlere göre detaylı şekilde anlatabilirim.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler
Bir konuda desteğinize ihtiyacım bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Konuyu detaylı olarak anlatmak istiyorum umarım net ve anlaşılır olabilirim.
Bir işyeri düşünün 10 a yakın farklı şubesi var her şubede Taşeron işçi çalışıyor ve bu işçiler sürekli değişiyor. Her yeni işçi geldiğinde tüm evrakları toplanıp saklanıyor. Herhangi bir işçi 10 şubeden hangisine giderse gitsin her şubede yeni kayıt yapılıyor basit bir excele.
Bizim Tüm bu bilgileri ortak bir alanda tutabileceğimiz bir yazılıma ihtiyacımız olacak,
yeni gelen bir işçinin tüm bilgileri kayıt olacak evraklarının kontrolü check edilip işlenecek (SSK Dökümü varmı diye bir alan oluacak bu alan ticklenecek mesela) evrakların süresinin dolduğu tarih girilecek, personel yeniden geldiğinde süresi dolan evraklar için sistem bizi uyaracak yeni belge istenecek. Tüm bu veriler ortak bir alanda tutulup işçi hangi şubeye giderse gitsin sorgulandığında anlık görülebilecek. Bu arada evrakların kopyası alınıyor ve saklanıyor,ilk kayıtla birlikte isim ve soyisim veya TCkimlik noya göre ortak bir alanda otomatik bir folder oluşturup bu kopyaların burada saklanmasını istiyoruz.
Konu biraz karmaşık oldu ama sizden gelecek geri dönüşlere göre detaylı şekilde anlatabilirim.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler