AccessTr.neT

Tam Versiyon: Liste Kutusunundan Excele Aktarma Sorunu
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Merhaba arkadaşlar. Ekteki dosyadaki frm_raporlar isimli raporda bulunan iki adet seçenek düğmesi ve "Raporları Al" butonu yardımıyla, frm_malzemeler formundaki Liste2 isimli liste kutusuna eklediğim malzemelere ait "ihtiyaç Listesi", "Tedarik Kayıtları" ve "Teknik İstekler" olmak üzere üç adet farklı türde rapor almak ve bu raporlardan "İhtiyaç Listesi" ve "Tedarik Kayıtları" isimli raporları excel, "Teknik istekler" isimli raporu ise word dosyası şeklinde aynı klasör içerisinde bilgisayarımda istediğim bir alana kaydetmek istiyorum. Bu raporlardan;
a) ihtiyaç Listesi;
Sıra No., Stok Numarası, Malzeme Adı, Birimi ve Miktarı alanlarından, örneğin;
1. 4710001267812 PPRC BORU (Q25) MT (Metre) 500
b) Tedarik Kayıtları;
Sıra No., Stok Numarası, Malzeme Adı, Tedarik Tarihi ve Tedarik Birim Fiyatları alanlarından, örneğin;
1. 4710001267812 PPRC BORU (Q25) 14.08.2017 (en yakın tarih olacak, tedarik edilmemişse boş olacak) 3,00 ₺ (tedarik edilmemişse boş olacak)
c) Teknik İstekler;
Sıra No., Malzeme Adı ve Teknik İstekler alanlarından oluşacak.örneğin;
1. PPRC BORU (Q25)
1.1. TSE'li olup, PPRC malzemeden imal edilmiş olacaktır.
1.2. En az PN:20 (yirmi) atmosfer basınca dayanıklı olacaktır.
1.3. En az 4 (dört) metrelik parçalar halinde teslim edilecektir.
1.4. Alınacak borunun çapı 25 (yirmi beş) milimetre olacaktır. (2'nci ve diğer malzemeler de bu şekilde sırayla alt alta gelecek şekilde olacak)
frm_formlar isimli formdaki birinci seçeneği işaretleyip Raporları Al butonuna basıldığında, "ihtiyaç Listesi", "Tedarik Kayıtları" ve "Teknik İstekler" isimli raporlar malzemeler tek sayfada olacak şekilde (Grup Adına bakılmaksızın),
ikinci seçeneği işaretleyip Raporları Al butonuna basıldığında ise Liste2 kutusuna eklenen malzemelere ait raporlar ilgili Grup adına (inşaat, Sıhhi Tesisat, elektrik ve kazan) göre ayrı ayrı Excel ve word dosyaları halinde aynı klasör içerisinde bilgisayara istenilen bir alana kaydedilecek.
Yukarıdaki işlemler yapabilmem için hangi yollları izlemem ya da önce nereden başlamam gerekiyor? Yardım edebilirseniz sevinirim.
Yardimci olabilecek kimse yok sanirim.
Merhaba arkadaşlar. daha önceki "Seçeneğe Göre Rapor Alma" konulu mesajıma cevap gelmeyince ben de veritabanında değişiklik yaptım. Ekteki dosyada frm_malzemeler formundaki "ihtiyaç listesi" isimli butona bastığımda Liste2 deki verileri exel e aktarabiliyorum. Fakat liste kutusu boş ise exele aktarmamasını istiyorum. Butonun tıklanma olayındaki kodlamada ne gibi bir değişiklik yapmam gerekiyor?
Konu başlığındaki exel ibaresi Excel olarak düzeltildi.

https://accesstr.net/konu-liste-kutusund...atasi.html bağlantısındaki konunuzun 4. mesajına eklediğim örnek uygulama talep ettiğiniz kodları içerir.

Ayrıca konu, önceki konunuz ile birleştirilmiştir.
ozan bey 4 üncü mesajdaki kodu ekteki gibi denedim fakat liste2 boş iken ihtiyaç listesi butonuna bastığımda yine Excel e göderiliyor
Merhaba Sn. mmert06;
Ozan hocamızın verdiği örnekteki İhtiyaç listesi butonunda bulunan aşağıdaki kodu;
Me.Liste2 = "" Or IsNull(Me.Liste2)
bununla değiştirip denemenizi rica edicem.
Me.Liste2.ListCount = 0
İyi çalışmalar.
Sayfalar: 1 2