18/11/2018, 22:45
arkadaşlar merhaba öncelikle ileri Excel kullanıcısıyım planlama işi ile uğraşıyorum kullandığımız erp üretim takip programından raporları Excel olarak bilgisayara alabiliyorum fakat erp programı verileri farklı farklı raporlara çektiği için bir sorunun cevabını bulmak için birden fazla raporu açıp bakmak gerekiyor veri yığınları arasında filtre yaparak aradığını bulmak bir yana aşırı zaman kaybı olduğu için raporları Excel olarak alıp excelde veri tabanı yaptım formüllerle ve tablolarla kendime özet bir üretim takip tablosu hazırladım fakat bundaki en büyük eksi güncel verileri almak için birden fazla raporu bilgisayara çekip excele atıp düzenlemem gerekiyor yaptığım işte anlık sorular ve sorunlar olduğu için tabloda çok fazla vakit harcıyorum soru için çok uzun anlattım yardımcı olucak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
accessten erp programına bağlanıp raporlardan sürekli veya belli aralıklarla otomatik olarak güncel veri almak mümkün mü acaba yada verileri excele çekip düzenleme harcinde accesste daha pratik bir yöntemi var mıdır ?
accessten erp programına bağlanıp raporlardan sürekli veya belli aralıklarla otomatik olarak güncel veri almak mümkün mü acaba yada verileri excele çekip düzenleme harcinde accesste daha pratik bir yöntemi var mıdır ?