09/06/2019, 17:21
Mesela matbaaya 10 adet fatura koçanı bastırdım. Cilt ve seri numaraları var.
Bunları tabloma fatura 10 adet diye girmiyorum. Çıkarken de adet düşme falan olmuyor. Daha doğrusu çıkma diye bir olay yok.
Personel, almatarihi, ve esayısı bilgilerini ayrı bir tabloda tutmuyorum. Aynı tabloda ilgili alanlara kayıt ekleyip durumunu: KULLANIMDA yapıyorum.
Personele tek bir fatura koçanı verdiğimde sorun yok onu tek formla yapıyorum.
Ama bir personel aynı yazıyla 2-3 tane koçan alabiliyor. Bu durumda istediğim; formun üstünde durum kodu AMBARDA olanları listeleyip bu listeden seçtiklerimi ; Alan Personel, Alma Tarihi, Evrak sayısı(esayısi) bilgilerini ve durum kodunuda KULLANIMDA olarak aşağıda göstermesi ve tabloda ilgili alanları güncellemesi.
Bunları tabloma fatura 10 adet diye girmiyorum. Çıkarken de adet düşme falan olmuyor. Daha doğrusu çıkma diye bir olay yok.
Personel, almatarihi, ve esayısı bilgilerini ayrı bir tabloda tutmuyorum. Aynı tabloda ilgili alanlara kayıt ekleyip durumunu: KULLANIMDA yapıyorum.
Personele tek bir fatura koçanı verdiğimde sorun yok onu tek formla yapıyorum.
Ama bir personel aynı yazıyla 2-3 tane koçan alabiliyor. Bu durumda istediğim; formun üstünde durum kodu AMBARDA olanları listeleyip bu listeden seçtiklerimi ; Alan Personel, Alma Tarihi, Evrak sayısı(esayısi) bilgilerini ve durum kodunuda KULLANIMDA olarak aşağıda göstermesi ve tabloda ilgili alanları güncellemesi.