19/08/2019, 06:32
Herkese merhaba;
Bir ürünün mali bilgilerinin ve stoklarının, iç-içe sekmelerde ve farklı tablolarda tutulduğu bir formum var.
Ya sorgu tasarımında ya da rapor tasarımında bir yerlerde yanlış yapıyorum ki, bir türlü istediğim raporu alamadım.
Örneğimi orijinal projeme uygun olarak hazırladım.
Formdaki "Toplam Maliyet" sekmesindeki Rapor Al butonuyla, ürüne ait mali bilgilerdeki tüm bilgilerin raporda düzenli olarak gelmesine çalışıyorum.
Nasıl olması gerektiğini aşağıdaki jpeg dosyasında çizdim.
Hatamın nerede olduğu konusunda yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkür ederim.
Herkese access'li günler, iyi forumlar.
Bir ürünün mali bilgilerinin ve stoklarının, iç-içe sekmelerde ve farklı tablolarda tutulduğu bir formum var.
Ya sorgu tasarımında ya da rapor tasarımında bir yerlerde yanlış yapıyorum ki, bir türlü istediğim raporu alamadım.
Örneğimi orijinal projeme uygun olarak hazırladım.
Formdaki "Toplam Maliyet" sekmesindeki Rapor Al butonuyla, ürüne ait mali bilgilerdeki tüm bilgilerin raporda düzenli olarak gelmesine çalışıyorum.
Nasıl olması gerektiğini aşağıdaki jpeg dosyasında çizdim.
Hatamın nerede olduğu konusunda yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkür ederim.
Herkese access'li günler, iyi forumlar.