Merhabalar firmamda kullandığım excellde bişeyleri manuel olarak elle yapmaktan yoruldum artık..Bazı şeyleri kolaştırmak istiyorum.. ve
Access e geçip aşağıdaki manuel yaptığım işleri biraz olsun otomatikleştirmek istiyorum mümkünmü ?
Merhaba, ne yapılmasını istediğini bilmediğim için mümkün olup olmadığı konusunda bilgi veremeyeceğim. Biraz ayrıntılı anlatabilir misiniz?
Excel ve
Access örneğinizi de eklerseniz daha anlaşılır olur.
BU EKRANDA ARAÇLAR KAYITLI
BU EKRANDA GÜNLÜK FAALİYET YANİ GÜNLÜK OLARAK NOT ALDIĞIM SAAT BAZINDA DOSYALARI AKTARIYORUM MANUEL OLARAK SATIR EKLEYİP PLAKAYI YAZDIĞIMDA YANINA DATADAN BİLGİLERİ ÇEKİYOR..
Resimler görünmüyor, örneğinizi eklerseniz daha iyi olur
resimler görülmekte şuanda kontrol ettim aslında ama ?
ben halan göremiyorum,belki benden kaynaklıdır bilemiyorum