14/09/2020, 12:45
Merhaba Arkadaşlar;
Puantaj uygulamasını Access e taşımak istiyorum ama tablo mantığını kuramadım. Bu konuda sizlerden yardım rica ediyorum. Ek kısmına Excel halini ekledim. Fakat tablo yapısını kuramadım. Her ay değişecek, günler için ayrı ayrı alan mı oluşturmam lazım? Rapor olarak aldığımda Excel tipinde hangi gün devam / devamsızlık ya da mesai yaptığını rapora da dökmek gerekli. Yoksa personele ait o günkü devam veya mesai hesabını neye göre kaydedeceğim gibi bir çok soru oluştu. Mantığı oturtabilirsem gerisini yaparım herhalde (: Fikirlerinizi bekliyorum.
Puantaj uygulamasını Access e taşımak istiyorum ama tablo mantığını kuramadım. Bu konuda sizlerden yardım rica ediyorum. Ek kısmına Excel halini ekledim. Fakat tablo yapısını kuramadım. Her ay değişecek, günler için ayrı ayrı alan mı oluşturmam lazım? Rapor olarak aldığımda Excel tipinde hangi gün devam / devamsızlık ya da mesai yaptığını rapora da dökmek gerekli. Yoksa personele ait o günkü devam veya mesai hesabını neye göre kaydedeceğim gibi bir çok soru oluştu. Mantığı oturtabilirsem gerisini yaparım herhalde (: Fikirlerinizi bekliyorum.