AccessTr.neT

Tam Versiyon: Site Ve Apartman Yönetim Programı
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
(05/10/2020, 12:03)tekinuygun yazdı: [ -> ]Değerli AccessTr Üyeleri,

Kıymetli üstatların desteğiyle hazırlamış olduğum Site ve Apartman Yönetim Programı'nın setup linkini gönderiyorum.

https://drive.google.com/uc?export=downl...bHqp-CDaec

Programı kurduktan sonra TANIMLAMALAR-YÖNETİM İŞLEMLERİ-VERSİYON KONTOL 'den güncel versiyon indirilebilir.

Setup yaptıktan sonra değişiklikler yaptım.

Sitemize katkı sunmak maksadıyla 30 günlük deneme kullanımından sonra sadece altın üyelere yenileme şifresi verilecektir.

Program tarafımca ve bir kaç meslektaş arkadaşım tarafından aktif olarak kullanılmaktadır. İhtiyacıma göre ve güncel gelişmelere göre ilaveler yapılmaktadır.

PROGRAM ÖZELLİKLERİ

A. TANIMLAMALAR
1. Blok Tanımlama
2. Aidat Grubu Tanımlama
3. Taşınmaz Tanımlama
  a) Taşınmaz Tanımlama
  b)  Taşınmaza Mal Sahibi veya Kiracı Tanımlama
4. Borçlandırma Seçenekleri Tanımlama
5. Harici Tahsilat Grubu Tanımlama
6. Kasa ve Banka Tanımlama
7. Gider Grubu Tanımlama
8. Gider Tanımlama
9. Cari Kart Tanımlama
10. Personel Tanımlama
11. Yönetim İşlemleri
    a) Yönetim Bilgilerini Düzenleme
    b) Yedekleme
    c) Destek Talebi, Uzaktan Erişim
    d) Güncel Versiyon Kontrol ve İndirme
B. BORÇLANDIRMA İŞLEMLERİ
1. Aidat Grubuna Göre Borçlandırma
2. Tutar Girerek Borçlandırma
3. Eşit Paylaşımlı Borçlandırma
4. Metrekareye Göre Borçlandırma
5. Arsa Payına Göre Borçlandırma
6. Endekse Bağlı Borçlandırma
7. Isı Ölçer Hesaplamalı Borçlandırma
C. TAHSİLAT VE GELİR İŞLEMLERİ
1. Üye veya Taşınmaz Bazlı Tahsilat İşlemleri
2. Üye veya Taşınmaz Bazlı İcra Tahsilat İşlemleri
3. Üye veya Taşınmaz Bazlı Borçlandırma İşlemleri
4. Üyeye Tahsilat İade (Ödeme) İşlemleri
5. Tercihe Bağlı Aylık yada Günlük Gecikme Faizi Hesaplama İşlemleri
6. Harici Tahsilat İşlemleri
7. Üye veya Taşınmaz Bazlı Tahsilat Raporları
8. Üye veya Taşınmaz Bazlı Borç Raporları
9. Toplu veya Tek Sms Mail Gönderimi
10. Toplu veya Tek Mail Gönderimi
D. GİDER VE ÖDEME İŞLEMLERİ
1. Cari Gider Kayıt ve Raporlama İşlemleri
2. Personel Gider Kayıt ve Raporlama İşlemleri
E. KASA İŞLEMLERİ
1. Kasa Genel Durumunu Görüntüleme ve Raporlama İşlemleri
2. Kasalar Arası Virman İşlemleri
3. Dönem Sonu Devir İşlemleri
4. Banka Hareketlerinin Excel’den Aktarım İşlemleri
F. RAPORLAMALAR
1. Genel Durum Raporları
2. Tahsilat Raporları
3. Gider Raporları
4. İşletme Defteri, Yevmiye Defteri, Mizan ve Bilanço Raporları
5. Taşınmaz ve Üye Borç Alacak Raporları
6. Borçlandırma Raporları
7. İşletme Bütçesi Oluşturma ve Raporlama
8. Üye Listesi Raporları
G. HUKUKİ İŞLEMLER
1. İhtarname Hazırlama ve Gönderme İşlemleri
2. İcra Takibi İşlemleri
3. Genel Kurul Hazırlık ve Raporlama İşlemleri
ÜYE GİRİŞİ NEREDEN YAPILIYOR
Merhabalar raporlar bölümünde genel durum raporu seçeneğinde toplam satırı hata yazıyor bu kısım nasıl düzeltilebilir acaba?
Data klasörünün içerisindeki Data.accdb dosyasını bana özelden iletirseniz inceleyip dönüş yaparım.
Arkadaşlar programa çok zaman ve emek harcanmış, demosunu inceledim acaba kendi bulunduğum sitede kullanabilirmiyim diye fakat bazı hatalar mevcut, daha doğrusu program çalışıken bazı yerlerde hata veriyor bunları İletişim adresine de gönderdim belki başka arkadaşlarda inceler ve hataları düzeltebilir diye burayada yazıyorum, bunlar düzeltilirse mükemmel bir program olur.

1. kasa işlemleri, genel durum raporu toplam kutucukları hata veriyor
2. raporlar, gelir gider raporları, özet durum raporu seçeneği altındaki dönemsel gelir giderler seçeneği hariç diğer iki seçenek programın çökmesine sebep oluyor
3. raporlar, gelir gider raporları, mizan raporu seçeneği programın çökmesine sebep oluyor
4. raporlar, gelir gider raporları, işletme defteri gider raporu seçeneği iki adet mevcut
5. raporlar, gelir gider raporları, işletme defteri gider raporu seçeneği programın çökmesine sebep oluyor
6. bilanço raporu indir seçeneğinde Excel formatı çalışmıyor
7. raporlar, gelir gider raporları aylık özet bilanço raporu seçeneği programın çökmesine sebep oluyor
8.raporlar, üye listesi raporları altındaki ikamet edenler seçeneği sadece üyenin altına aile bireyleri kayıt edildiyse listede yazıyor, dairede tek yaşayan üyeleri listede yazmıyor
9. destek talebi seçeneği çalışmıyor
10. demirbaş tanımlaması çalışmıyor
11. üye tanımlama formunda “wep” şifresi yazan yerler “web” olarak değiştirilmeli
12. yönetim kayıt ve yönetim düzenleme ekranı 2 defa “ilçe” yazılmış ikincisi “il” olarak değiştirilmeli. “wep adresi” seçeneği “web” olarak değiştirilmeli.
13. hukuki işlemler sekmesi ihtarname gönder seçeneğinde “ihtarname” sekmesini açınca borçları listeliyor fakat toplam satırı hata yazıyor.
14. yönetim paneli yedeği mail adresine gönder işlevi çalışmamaktadır.
15. raporlar, işletme bütçesi sekmesi altında gider grubu raporu ve dönem raporu seçenekleri tıklanınca program çöküyor.

[Resim: do.php?img=12009]

[Resim: do.php?img=12012]

[Resim: do.php?img=12014]

[Resim: do.php?img=12015]
Mevcut sizin verilerinizle programı çalıştırdım aldığım sonuçlar söyle:
1) GENEL DURUM RAPORU TOPLAM KUTUCUKLARI HATA VERİYOR Bende hata vermedi, görsel ekte.
2) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI ÖZET DURUM RAPORU SEÇENEĞİ ALTINDAKİ DÖNEMSEL GELİR GİDERLER SEÇENEĞİ HARİÇ DİĞER İKİ SEÇENEK PROGRAMIN ÇÖKMESİNE SEBEP OLUYOR Bende hata vermedi, görsel ekte
3) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI MİZAN RAPORU SEÇENEĞİ PROGRAMIN ÇÖKMESİNE SEBEP OLUYOR Bende hata vermedi, görsel ekte.
4) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI İŞLETME DEFTERİ GİDER RAPORU SEÇENEĞİ İKİ ADET MEVCUT En sağdaki buton işletme defteri özeti olacak, düzeltilecek.
5) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI İŞLETME DEFTERİ GİDER RAPORU SEÇENEĞİ PROGRAMIN ÇÖKMESİNE SEBEP OLUYOR Bende hata vermedi, görsel ekte.
6) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI BİLANÇO RAPORU FORMU BAŞLIĞI “BİLANCO” YAZIM HATASI VAR Düzeltilecek.
7) BİLANÇO RAPORU İNDİR SEÇENEĞİNDE Excel FORMATI ÇALIŞMIYOR Bende hata vermedi, görsel ekte.
8) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI AYLIK ÖZET BİLANÇO RAPORU FORMU BAŞLIĞI “BİLANCO” YAZIM HATASI VAR Düzeltilecek.
9) RAPORLAR GELİR GİDER RAPORLARI AYLIK ÖZET BİLANÇO RAPORU SEÇENEĞİ PROGRAMIN ÇÖKMESİNE SEBEP OLUYOR Bende hata vermedi, görsel ekte.
10) RAPORLAR ÜYE LİSTESİ RAPORLARI ALTINDAKİ İKAMET EDENLER SEÇENEĞİ SADECE ÜYENİN ALTINA AİLE BİREYLERİ KAYIT EDİLDİYSE LİSTEDE YAZIYOR, DAİREDE TEK YAŞAYAN ÜYELERİ LİSTEDE YAZMIYOR. Düzeltilecek.
11) İKAMET EDENLER TANIMLAMALARINDA “TC KİMLİK NO” YARIM GÖZÜKÜYOR Düzeltilecek.
12) ÜYE TAHSİLAT GİRİŞİ EKRANINDA “ÖDEME YAP” BUTONU YARIM GÖZÜKÜYOR Düzeltilecek.
13) DESTEK TALEBİ SEÇENEĞİ ÇALIŞMIYOR Çalışmamasının sebebi Gmail artık kullanıcı adı sifresi ile mail gönderimini kapattı. Destek talebi gmailden mail gönderimi ile sağlanmaktaydı.
14) DEMİRBAŞ TANIMLAMASI ÇALIŞMIYOR Modül henüz eklenmedi.
15) TANIMLAMAL MENÜSÜNDEKİ YAZI KARAKTERİ SEBEBİYLE TÜRKÇE HARFLER FARKLI GÖZÜKÜYOR. Hata görünmüyor, görsel ekte.
16) ÜYE TANIMLAMA FORMUNDA “E MAİL” YAZAN YERLER “E-POSTA” OLARAK DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKİYOR Düzeltilecek.
17) ÜYE TANIMLAMA FORMUNDA “WEP” ŞİFRESİ YAZAN YERLER “WEB” OLARAK DEĞİŞTİRİLMELİ Düzeltilecek.

Ekleri özelden gönderdim.
İyi akşamlar,
Ben hem win7 hem win11 de ofis 2016 ve 2019 ile denedim her seferinde yukarıdaki çökme hatalarını alıyorum, siz hangi ofis ve windows versiyonunu kullanıyorsunuz acaba?
Sayfalar: 1 2 3 4