yapmış olduğum gider formunda giderleri sınıflarına göre tarih aralığında toplamak
ayrıca firma formundaki alınan paraları(iki sutundaki alınan parada toplanacak) burada toplayıp gider ile çıkarmak istiyorum
Sorunuz ile ilgili hızlı ve efektif cevap alabilmek adına yaptığınız çalışmanın mantığını anlatmanız faydalı olacaktır zira bizler çalışmanızı bilmiyoruz.
Sorunuza cevap verebilmek için şurayı neden yapmış, bu kayıt nereye işleniyor, bu veriyi nereden çekiyor anlamak için önce analiz yapmaya çalışıyoruz sonra sorunuz ile neyi kastettiğinizi tespit etmeye ve çözüm üretmeye çalışıyoruz. Takdir edersiniz ki bir çoğumuzun bu kadar vakti yok.
Lütfen çalışmanızı ve sorununuzu aşama aşama izah edin ki bizler size yardımcı olmaya çalışırken sınırlı zamanımızı bir de nerede ne var anlamaya çalışmakla harcamayalım.
gider tablosuna işlemiş olduğum giderleri sınıfına göre ayrı ayrı verilen tarihe göre toplayacak (kira su yakıt vb) ve hücreye yazacak.
ayrıca firma tablosundaki alınan paraların toplamını toplatıp yazacayız
ayrıca
Dsum koduyla ilgili bir araştırma işinize yarayabilir mesela toplam kira için metin kutusunun denetim kaynağına aşağıdaki kod yazılabilir
Not metin37 ve metin39'u tarih olarak ayarlamalısınız
diğer alanlarda aşağıdaki kodda sadece
kira yerine ilgili değer yazılması yeterli.
=DSum("[tutar]";"[gider]";"[gider]=""KİRA"" and ([tarih] between [Metin37] and [metin39])")
bi deneyeceğim ama yapamasam tekrar yazabirmiyim
tabi ki )
ama yönergeleri dikkatli takip edin bazen dikkatten kaçabiliyor