Merhaba, işyerinde her gün
Access ile mevcut hazırlıyorum ancak hazırladığım raporu excele aktarmam gerekiyor. Kullandığım accesste tüm personel listesine gidiş ve dönüş tarihleri ile mazeretlerinin girişini yapıyorum. Sonra rapor açılırken
Dlookup kullanarak toplamları ilgili alanlara alıyorum. Raprun alt kısmında ise gayri mevcut olan personel listesini oluşturuyorum ancak bu raporu göründüğü gibi excele aktaramıyorum. Toplamları alarak oluşturduğum genel mevcut, hazır mevcut ve gayri mevcut alanları excelde dağııyor. Ek'teki örnekte
Access ile veri girişlerini yaptıktan sonra mevcudu şablon olan
Excel dosyasına aktarmam ve farklı kaydederek şablonun bozulmasını önlemem gerekli. Nasıl bir yol izlemem gerekir acaba?
Sayın hturkavci03
Ekteki örneği inceler misiniz?
Sayın userx, çok teşekkür ederim ilginize. Bir ekleme daha yapabilirsek çok güzel olacak. Ekteki örnekte önce Tablo1 formu açılıyor. Paraf alanındaki bilgiyi ve İmzalayan Seç alanından seçime göre altındaki 3 metin kutusuna gelen isimleri de
Excel en alt kısma alabilir miyiz? ŞABLON ÖRNEK
Excel dosyasında sarı işaretli olan yerler. Bir de
Excel alttaki tablo S.NO sütunundaki rakamları ortalayabilir miyiz? Tekrar teşekkür ediyorum.
Sayın hturkavci03
Loop ile rs.Close arasına alttaki kodları ekleyerek dener misiniz?
Excl.Range("A" & i + 1).Value = " Pers.Md. " & Dlookup ("ADI_SOYADI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-2'")
Excl.Range("G" & i + 3).Value = Dlookup ("ADI_SOYADI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 4).Value = Dlookup ("GOREVI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 5).Value = Dlookup ("YETKISI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 3, "G" & i + 5).HorizontalAlignment = xlCenter
(20/02/2021, 16:53)userx yazdı: [ -> ]Sayın hturkavci03
Loop ile rs.Close arasına alttaki kodları ekleyerek dener misiniz?
Excl.Range("A" & i + 1).Value = " Pers.Md. " & Dlookup ("ADI_SOYADI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-2'")
Excl.Range("G" & i + 3).Value = Dlookup ("ADI_SOYADI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 4).Value = Dlookup ("GOREVI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 5).Value = Dlookup ("YETKISI", "IMZA", "YETKISI='PATRON-1'")
Excl.Range("G" & i + 3, "G" & i + 5).HorizontalAlignment = xlCenter
Oluyor ancak ben paraf ve imzalayan bilgilerini Tablo1 formundaki alanlardan çekmek istiyorum.
Ayrıca GAYRİ MEVCUT BEYANI listesindeki S.NO alanını ortalamak, MAZERETİ alanını sola yaslamak istiyorum.
Yanlış anlamayın, bu uygulamayı
Access bilmeyen 3 kişi daha kullanacak, Paraf ve imzalayan değiştiğinde seçimlerle yapsınlar istiyorum.
İmzalayan bilgilerini seçerek mi alacaksınız yoksa sabit kişler mi?