AccessTr.neT

Tam Versiyon: Alan Birden Fazla Tanımlanamaz Hatası
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8
(12/08/2021, 14:20)17mart yazdı: [ -> ]
(12/08/2021, 13:10)berduş yazdı: [ -> ]
(12/08/2021, 11:56)17mart yazdı: [ -> ]EXCELde burs alanlar bursu kesilenler liste halinde görülmesi isityorum
tam olarak anlamadım
açık ve net bir şekilde "excele" ver butonuna bastığınızda neler yapmalı adım adım anlatır mısınız?
1 - burs alanlar ve bursu kesilenler için 2 ayrı Excel dosyası mı oluşturulacak?
2 - Excele_Ver ekleme sorgusundaki
Kod:
[öğrenci takip].fakulte_ad) Like "*" & [Forms]![öğrenci takip]![Açılan_Kutu75] & "*"
kriterinin amacı ne neden fakülte adına göre kriter ekliyorsunuz sadece burs alan yada kesilenler gösterilecekse fakülte adı neden koşul olarak eklenmiş

1- yukarıda centik var orada alanlar almayanlar seçiliyor
üstte burs alanların tıkladıgımda isimleri bilgileri ( örnek 1-100) liste şeklinde acılsın excelde

burs almayanlkarı sectiğimde almayanlar yazılsın

birde tümliste üstte alanlar altta almayanlar

[Resim: do.php?img=11200]


aşagıda verdiğim örnek gibi
açıkçası hiç bir şey anlamadım.
boş Excel sayfanız hiç bir şey ifade etmiyor
burs alan/almayan açılır kutusu öğrenci seçilmediyse çalışmıyor. öğrenci seçildiğinde de değişiklik olmuyor
sorgunuzda neden fakülte kriteri var anlaşılmıyor
bütün veriler alan/almayan olarak excele yollanabilir ama her defasında yeni bir Excel dosyası mı oluşturulacak anlaşılmıyor
excele aktardığımızda yazdır dediğimizde pdf dosyası mı olacak yazıcıya mı aktarılacak dosya isimleri ne olacak belli değil
(12/08/2021, 15:00)berduş yazdı: [ -> ]açıkçası hiç bir şey anlamadım.
boş Excel sayfanız hiç bir şey ifade etmiyor
burs alan/almayan açılır kutusu öğrenci seçilmediyse çalışmıyor. öğrenci seçildiğinde de değişiklik olmuyor
sorgunuzda neden fakülte kriteri var anlaşılmıyor
bütün veriler alan/almayan olarak excele yollanabilir ama her defasında yeni bir Excel dosyası mı oluşturulacak anlaşılmıyor
excele aktardığımızda yazdır dediğimizde pdf dosyası mı olacak yazıcıya mı aktarılacak dosya isimleri ne olacak belli değil



boş Excel sayfanız hiç bir şey ifade etmiyor
burs alan/almayan açılır kutusu öğrenci seçilmediyse çalışmıyor. öğrenci seçildiğinde de değişiklik olmuyor
sorgunuzda neden fakülte kriteri var anlaşılmıyor ( bölüm ayrı fakülte ayrı olduğu için )
bütün veriler alan/almayan olarak excele yollanabilir ama her defasında yeni bir Excel dosyası mı oluşturulacak anlaşılmıyor ( hayır her yazdırmak istediğimde Excel oluşup yazdırmaya gidecek )
excele aktardığımızda yazdır dediğimizde pdf dosyası mı olacak yazıcıya mı aktarılacak dosya isimleri ne olacak belli değil ( pdf Excel farketmez belli bir düzen olsun yteter
(12/08/2021, 15:07)17mart yazdı: [ -> ]sorgunuzda neden fakülte kriteri var anlaşılmıyor ( bölüm ayrı fakülte ayrı olduğu için )
sorgunuzda bu kritere gerek yok demek istiyorum alan olarak tabi ki eklenecek ama kriter olarak gerek yok zaten o kriter için acılan kutu da yok
(12/08/2021, 15:17)berduş yazdı: [ -> ]
(12/08/2021, 15:07)17mart yazdı: [ -> ]sorgunuzda neden fakülte kriteri var anlaşılmıyor ( bölüm ayrı fakülte ayrı olduğu için )
sorgunuzda bu kritere gerek yok demek istiyorum alan olarak tabi ki eklenecek ama kriter olarak gerek yok zaten o kriter için acılan kutu da yok

haklısın fazla eklenmiş olabilir
Mesela tablo oluşturup verileri eklemeye de gerek yok doğrudan sorgu olarak excele aktarilabilir verileri tabloya ekleyip oradan excele aktarmak gerekmiyor
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8