23/02/2022, 09:17
Merhaba arkadaşlar, öncelikle aranıza yeni katıldım daha yeni başlayanlardanım
Daha önce Excel'den bir çalışma sayfası oluşturup bilgileri giriyordum, daha sonra(=) yardımı ile diğer çalışma sayfalarına aktarıp çıktı alıyordum, fakat o bilgiler bana ilerde de lazım olabiliyor ve onları tek tek giriyordum. Şimdi veritabanı oluşturup bütün bilgileri giriyorum, fakat şimdi de yeterli bilgim olmadığı için istediğim gibi rapor oluşturamıyorum. Elimde hazır Excel çalışmaları var, bunları rapor bölümüne ücretli bir şekilde aktarıp bana da en azından temelini anlatacak birisini arıyorum Herkese teşekkürler, iyi forumlar
Oluşturduğum Excel çalışma kitabını ekte sunuyorum.
Daha önce Excel'den bir çalışma sayfası oluşturup bilgileri giriyordum, daha sonra(=) yardımı ile diğer çalışma sayfalarına aktarıp çıktı alıyordum, fakat o bilgiler bana ilerde de lazım olabiliyor ve onları tek tek giriyordum. Şimdi veritabanı oluşturup bütün bilgileri giriyorum, fakat şimdi de yeterli bilgim olmadığı için istediğim gibi rapor oluşturamıyorum. Elimde hazır Excel çalışmaları var, bunları rapor bölümüne ücretli bir şekilde aktarıp bana da en azından temelini anlatacak birisini arıyorum Herkese teşekkürler, iyi forumlar
Oluşturduğum Excel çalışma kitabını ekte sunuyorum.