06/03/2022, 22:07
merhaba
accessede örneğin 15 tablodan veri alıyoruz
karmakarışık görünsede aslında saat gibi çalışan tek bir sorgum var
40 farklı çeşit rapor çıkarıyorum herşey çok güzel çalışıyor.
20 ye yakın form
40 farklı rapor (içlerinde 10-15 er sayfalık tek raporlar dahi var)
alt formlar vs vs.
bu doğrumu yaptığım yani bir sorguyla bu kadar işlemi yaptırmam
yoksa her işleme özel ayrı bi sorgumu oluşturmak daha doğru
tek bir sorgu olması programa yada ilerleyen zamanda bana sıkıntı çıkarır mı ?
düz mantıkda herşey tek bi yerde oluyor ve sanki daha hızlı çalışıyor herşey gibi düşünüyor insan ama bilemedim
hocalarımız ne der bu konuda ?
accessede örneğin 15 tablodan veri alıyoruz
karmakarışık görünsede aslında saat gibi çalışan tek bir sorgum var
40 farklı çeşit rapor çıkarıyorum herşey çok güzel çalışıyor.
20 ye yakın form
40 farklı rapor (içlerinde 10-15 er sayfalık tek raporlar dahi var)
alt formlar vs vs.
bu doğrumu yaptığım yani bir sorguyla bu kadar işlemi yaptırmam
yoksa her işleme özel ayrı bi sorgumu oluşturmak daha doğru
tek bir sorgu olması programa yada ilerleyen zamanda bana sıkıntı çıkarır mı ?
düz mantıkda herşey tek bi yerde oluyor ve sanki daha hızlı çalışıyor herşey gibi düşünüyor insan ama bilemedim
hocalarımız ne der bu konuda ?