AccessTr.neT

Tam Versiyon: Formu pasif yapmak
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Kusura kalmayın, belki soracağım soru çok basit olabilir ama ben karar veremedim. Uygulamamda temizlik firmalarının çalışan elemanlarının formları var. İleride kıdem ve ihbar tazminatlarının takibi açısından,işten ayrılan personelin formlarını silmek yerine pasif yapmak istiyorum.Bunun için tabloda veri türü alanını evet/hayır olarak ayarlayarak form üzerinde ayrılan işçileri işaretleyerek mi takip edeyim, yoksa daha şık bir uygulama bilen varmıdır. Teşekkürler
bence veriyi pasifize etmek daha mantıklı olur geçmişe dönük kayıtları ihtiyacınız olduğunda verilere ulaşabilmeniz lazım.
Kendimce fikir vermesi açısından şöyle yapabilirsin

tablona bi alan dahil edersin(durum)
forma eklersin ve açılan kutu yaparsın
değer listesinide(İşten Ayrıldı,Çalışıyor v.s) yapabilirsin
durum alanının sizinde dediğiniz gibi onay kutusu yapsanızda olur.
Programdaki ağacı ve dallarını sen oluşturuyosun.

Şıklık derken görselliğiö kastetdiyseniz oda sizin becerinize kalmış istediğiniz gibi düzenlersiniz.
Teşekkür ederim.