31/12/2010, 15:06
arkadaşlar;
yaptığımız toplantıların tutanak haline getirilip katılımcılar tarafından imzalanması gerekir. (en azından kamuda böyle ) bunun için hazırladığım bir progam var. öncelikle özel üyelerle paylaşmak istedim. bir çok eksiğinin olduğunu biliyorum ama eksiklerin neler olduğunu bilmiyorum
açılan formdan gündemim var butonu ile toplantı gününe kadar katılımcılar gündeme alınmasını istedikleri konuları kayıt ediyorlar. toplantıya geçelim kısmıda toplantı esnasında kullanılıyor. toplantıya geçelim kısmından açılan formda bulunan bekleyen gündemler sekmesinden daha önce yazılmış gündemlerden toplantı ile ilgili olanlarını toplantıya aktarıp görüşülmesi sağlanılıyor.
genel bilgiler sekmesinde toplantını yeri, katılımcılar, türü vs bilgileri seçiliyor.
gündemler sekmesinde ise toplantıya alınan gündemler hakkında görüşmeler ve bu görüşmelerin sonuçları ile sonuçlardaki eylemlerin kimler tarafından yapılacağı kayıt altına alınıyor.
imzalar sekmesi ise tutanağı imzalayacak olanalrın yazıldığı bölümdür.
yaptığımız toplantıların tutanak haline getirilip katılımcılar tarafından imzalanması gerekir. (en azından kamuda böyle ) bunun için hazırladığım bir progam var. öncelikle özel üyelerle paylaşmak istedim. bir çok eksiğinin olduğunu biliyorum ama eksiklerin neler olduğunu bilmiyorum
açılan formdan gündemim var butonu ile toplantı gününe kadar katılımcılar gündeme alınmasını istedikleri konuları kayıt ediyorlar. toplantıya geçelim kısmıda toplantı esnasında kullanılıyor. toplantıya geçelim kısmından açılan formda bulunan bekleyen gündemler sekmesinden daha önce yazılmış gündemlerden toplantı ile ilgili olanlarını toplantıya aktarıp görüşülmesi sağlanılıyor.
genel bilgiler sekmesinde toplantını yeri, katılımcılar, türü vs bilgileri seçiliyor.
gündemler sekmesinde ise toplantıya alınan gündemler hakkında görüşmeler ve bu görüşmelerin sonuçları ile sonuçlardaki eylemlerin kimler tarafından yapılacağı kayıt altına alınıyor.
imzalar sekmesi ise tutanağı imzalayacak olanalrın yazıldığı bölümdür.