12/01/2011, 10:39
Merhabalar,
Yine bir kaç sorum olacak:
1- Filtreleme işlemini nasıl yaparım? Bir den fazla filtre kullanabilir miyim? Örneğin; Ankara'da ikamet eden, bekar olan, kan grubu A Rh+ olan personelin listesini hangi işlemleri uygulayarak görebilirim?
2- Filtreleme sonrası ekranda görülen bilgileri nasıl yazdırabilirim? Bunun için ayrı bir rapor vb. birşey oluşturmam gerekli mi?
3- Çok uğraştım ama beceremedim. Anaform'un içerisine diğer formlarımı Altform olarak eklemeye çalıştım fakat hiç bir şekilde sekmeli olarak yapamadım bunu. Ben yan yana sekmeler olsun, bilgileri girecek personel hızlı ve kolayca formu doldursun, sekmeyi kullanarak bir sonraki formu doldursun, ardından diğerini doldursun ve son form'a ulaştığında kayıt etsin istiyorum.
4- Ayrıca işten ayrılan personelin bu veritabanında silinmemesini, fakat pasif kalmasını istiyorum, yani ben işten ayrılan personelin listesini göster dediğim zaman bunu farklı bir ekranda görebilmeli, ve çıktı alabilmeliyim.
5- Sorgu konusunda hiç bilgim yok, yani değişkenlerin nasıl verileceğini ya da hangi değerlerin verileceğini bilmiyorum, bu konuyu araştırabileceğim bir kaynak mevcut mudur?
6- Arama işlemini nasıl yaptıracağım? Ben Arama isimli bir form oluşturup bir de buton koydum fakat tam olarak çalışmadığını düşünüyorum nedense Sanki birşeyleri yanlış yapmışım gibi?
Yukarıdaki sorunlarımda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ayrıca nasıl yapacağımı anlatan birileri olursa daha da mutlu olurum Diğer mesajlarımda da yazdığım gibi Access ile birşeyler yapmayı öğrenmek istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Yine bir kaç sorum olacak:
1- Filtreleme işlemini nasıl yaparım? Bir den fazla filtre kullanabilir miyim? Örneğin; Ankara'da ikamet eden, bekar olan, kan grubu A Rh+ olan personelin listesini hangi işlemleri uygulayarak görebilirim?
2- Filtreleme sonrası ekranda görülen bilgileri nasıl yazdırabilirim? Bunun için ayrı bir rapor vb. birşey oluşturmam gerekli mi?
3- Çok uğraştım ama beceremedim. Anaform'un içerisine diğer formlarımı Altform olarak eklemeye çalıştım fakat hiç bir şekilde sekmeli olarak yapamadım bunu. Ben yan yana sekmeler olsun, bilgileri girecek personel hızlı ve kolayca formu doldursun, sekmeyi kullanarak bir sonraki formu doldursun, ardından diğerini doldursun ve son form'a ulaştığında kayıt etsin istiyorum.
4- Ayrıca işten ayrılan personelin bu veritabanında silinmemesini, fakat pasif kalmasını istiyorum, yani ben işten ayrılan personelin listesini göster dediğim zaman bunu farklı bir ekranda görebilmeli, ve çıktı alabilmeliyim.
5- Sorgu konusunda hiç bilgim yok, yani değişkenlerin nasıl verileceğini ya da hangi değerlerin verileceğini bilmiyorum, bu konuyu araştırabileceğim bir kaynak mevcut mudur?
6- Arama işlemini nasıl yaptıracağım? Ben Arama isimli bir form oluşturup bir de buton koydum fakat tam olarak çalışmadığını düşünüyorum nedense Sanki birşeyleri yanlış yapmışım gibi?
Yukarıdaki sorunlarımda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ayrıca nasıl yapacağımı anlatan birileri olursa daha da mutlu olurum Diğer mesajlarımda da yazdığım gibi Access ile birşeyler yapmayı öğrenmek istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.