![]() |
|
Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma (/konu-kayit-var-ise-otomatik-doldurma.html) |
RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - alperadn01 - 30/04/2026 (29/04/2026, 12:14)atoykan yazdı: 13. mesajdaki örneğiman yola çıkarak TCKN Sorgu textboxında afterupdate olayını Hocam cvp için tşk ederimm. Kodu aynen 13. Mesajdaki örneğe uyguladım hata verdi RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - atoykan - 02/05/2026 Örneğinizi ekleyin bakalım Re: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - alperadn01 - 02/05/2026 Hocam ekleme konusu değişti mi bulamıyorum RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - atoykan - 02/05/2026 Mesajınıza önizleme yapın altta yer alan göz at butonu ile örneğinzi ekleyin RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - alperadn01 - 04/05/2026 (02/05/2026, 22:34)atoykan yazdı: Mesajınıza önizleme yapın altta yer alan göz at butonu ile örneğinzi ekleyin Hocam özür dileyerek konuya başlamak istiyorum. Dediğiniz gibi mesaj ön izleme yaptım ancak gözat butonunu bir türlü bulamadım. Ekleyeceğim örnek konunun 13. Mesajında sizin uyarladığınız örnekti. O örneği kullanıyorum. Ama bir türlü tekrar ekleyemedim.Özür dilerim konuya örneği ekleyemiyorum. Dediğim gibi sizin 13.mesajda eklediğiniz örneğe uyarlasak bana yeterli RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - alperadn01 - 07/05/2026 Yardımcı olabilecek uzman arkadaş var mı acaba |