![]() |
|
Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma (/konu-kayit-var-ise-otomatik-doldurma.html) |
Re: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - atoykan - 08/05/2026 Kodu aşağıdaki gibi güncelleyin.
Sadece cevaba odaklanıp ezbere şekilde onu kullanmaya çalıştığınız için basit bir hatayı görmüyorsunuz. Kodu yazarken msgbox if denetimini kapatmış ama TCKN if denetimi kapatmamışım bir End If eksik olduğundan hata veriyor ve zaten hata olarak vereceği de "If block without End If". Ezbere çalışmayı bırakın mantığını anlamaya çalışın bu kadar basit hataları çözmeniz gerek, taşıma suyla değirmen dönmez. RE: Kayıt Var İse Otomatik Doldurma - alperadn01 - 08/05/2026 Cevap için teşekkürler gözden kaçmış yaşlılık kusura bakma konu taşınabilir |