Çağrı merkezi Programı - Baskı Önizleme +- AccessTr.neT (https://accesstr.net) +-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html) +--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html) +--- Konu Başlığı: Çağrı merkezi Programı (/konu-cagri-merkezi-programi.html) Sayfalar:
1
2
|
Çağrı merkezi Programı - chagal - 16/03/2011 Basit bir Çağrı merkezi performans değerlendirme programı arıyorum yardımcı olabilirmisiniz. Cvp: Çağrı merkezi Programı - life_exciting - 16/03/2011 Hali Hazırda Çağrı Merkezi Yazılımı Bulmanız Çok Zor.Bunu Sizin Tasarlamanız Gerekiyor.Ayrıca Programdan Beklentileriniz Nelerdir? Bunu Açık Bir Şekilde Belirtmeniz Gerekmektedir. Cvp: Çağrı merkezi Programı - chagal - 16/03/2011 (16/03/2011, 14:21)lifeexciting yazdı: Hali Hazırda Çağrı Merkezi Yazılımı Bulmanız Çok Zor.Bunu Sizin Tasarlamanız Gerekiyor.Ayrıca Programdan Beklentileriniz Nelerdir? Bunu Açık Bir Şekilde Belirtmeniz Gerekmektedir. Benimde yeterli bilgim maalesef yok.Program beklentisi olarak personel bilgileri girelecek tanımlama ekranı olarak, günlük personel puanlaması yapılacak, gelen çağrı kayıtlarını tutacak şekilde... Cvp: Çağrı merkezi Programı - kadirdursun - 16/03/2011 bence siz önce kendi tablolarınızı oluşturmaya başlayın ve ekleyin bizde yardımcı olalım. Cvp: Çağrı merkezi Programı - saygincilli - 16/03/2011 şunu bi incele istersen anladığım kadarıyla buna benzer bişi istiyosun doğruysa kendine göre düzenleyebilirsin Cvp: Çağrı merkezi Programı - chagal - 16/03/2011 (16/03/2011, 16:04)kadirdursun yazdı: bence siz önce kendi tablolarınızı oluşturmaya başlayın ve ekleyin bizde yardımcı olalım. işin büyük bir sorunu orada zaten pek fazla bilgim yok diyeyim access'te yardımcı olabilecekse biraz araştırma yaptım linki aşağıda ; http://www.performansyonetimsistemi.com/spage.php?prm1=2&prm2=21&prm3= bu çok profesyonel galiba. |